Vraag

Trade up

  • 11 January 2021
  • 1 reactie
  • 163 Bekeken

Badge

Ik heb per ongeluk het trade-up programma doorlopen. Het was helemaal niet duidelijk wat er nu precies gebeurd, ik probeerde te kijken waar ik mee in aanmerking kwam en wat je dan moet doorlopen. Maar ook wat er mogelijk is.


Mijn 2 play:1 & Playbar staan nu dus “geüpgraded” maar dat was dus niet de bedoeling. Vind het namelijk erg onduidelijk wat er nu mee met play:1 & Playbar gebeurd. Ik zag dat je 15% korting krijgt maar die niet te combineren valt. Gaan mijn speakers nu dus stoppen met werken? Moet ik ze opsturen of kan ik ze blijven gebruiken?

 

(Ik zit namelijk wel te kijken om mijn Playbar te upgraden, maar ik ga hem niet wegdoen voor 15% korting. Dan gooi ik gewoon veel geld weg, ook kan ik het niet combineren met andere kortingen zoals unidays dus het trade-up programma heeft geen meerwaarde.)

 

 

Ook de registratie datums op sommige van mijn Sonos producten klopt niet..


Reageren op dit topic is niet mogelijk.

1 Reactie

Reputatie 5
Badge +3

De registratiedatum die je ziet is de laatste registratiedatum, niet de initiele. Dat er bij je speakers staat dat ze geupgrade zijn zegt voor de rest niks over de werking van de apparaten, ze blijven gewoon werken. Je kunt ze blijven gebruiken. Je kunt de korting gebruiken en de Playbar houden.

 

Enige tijd terug was het nog zo dat je met de Trade Up je speakers deactiveerde, dit hebben we gestopt.