Vraag

Systeem valt uit

  • 28 January 2023
  • 1 reactie
  • 118 Bekeken

Ik heb een setup van een Beam en twee One SL (soms ook gekoppeld met een Roam) en heb hier eerder problemen gehad met een van de One SL die soms wegviel (niet meer zichtbaar in app en geeft geen geluid meer door). Ik heb op aanraden van Sonos een aantal zaken gewijzigd in mijn router instellingen en daarna dit probleem niet meer gehad. 

Inmiddels heb ik dat het gehele systeem van twee One SL en de Beam uitvallen bij het afspelen van muziek via de Sonos app of via Spotify, dit gebeurt dan een voor een (meestal met een aantal seconden ertussen) en valt ook soms samen met de app die niet meer werkt (meestal blijft het laatste nummer dan hangen op 0 seconden en speelt hij verder niets af). Melding op telefoon is dan ‘Het stoppen van de service kan afspeelmeldingen onderbreken’. Als dit gebeurt dan verander ik niks op telefoon of aan boxen, internet is volledig stabiel op alle andere apparaten in huis die op dezelfde locatie staan en meestal kan na een aantal seconden alles weer worden opgestart en kan ik weer iets afspelen. 

Is er iemand die weet waar dit door kan komen en hoe ik dit kan oplossen? 

Diagnostische informatie heb ik verzonden onder nummer 745301697.


Reageren op dit topic is niet mogelijk.

1 Reactie

Badge +1

Hey @gfswa!
 

Welkom bij de Sonos-community.

 

Vervelend om te horen dat je problemen ervaart met je systeem, diagnoses worden over het algemeen niet uitgelezen hier op het forum door ons, in sommige gevallen wel als het probleem direct zichtbaar is.

 

In jouw geval zou ik je toch willen verzoeken ons even te bellen aangezien we dan direct oplossingen kunnen testen en deze ook via aanvullende diagnoses kunnen bevestigen.