Vraag

sub geeft geen geluid


Mijn sub is goed aangesloten, geïnstalleerd en alles brand en is instelbaar / ingesteld maar geen geluid uit de sub. Ook al sub verwijderd en opnieuw gekoppeld maar nog steeds geen geluid. Hoe kan ik dit oplossen? Fabriekreset van de sub of misschien nieuw kamer? Ik hoop dat jullie mij wat tips kunnen geven. Alvast super bedankt.


Reageren op dit topic is niet mogelijk.

11 Reacties

Reputatie 7

Hoe heb je geconstateerd dat de sub geen geluid geeft?

Heb je al eens een Trueplay gedaan? Daarbij geven alle speakers namelijk een geluid zodat je kunt checken of de sub dat in ieder geval doet.

Dank je voor je tip ga ik morgen gelijk proberen. 

Kan alleen op ios zie ik. Morgen maar even een iphone zien te lenen :-(

Reputatie 5
Badge +3

Bij het instelproces geeft de Sub wel gewoon geluid? Als ik me goed herinner moet je bij het instellen van de Sub op zeker ogenblik kiezen tussen twee scenario's waarbij de Sub een vrij hard testgeluid geeft. Daarmee kan in ieder geval de hardware uitgesloten worden.

Klopt sloop het instellen verloopt uitstekend daar doet de sub het wel

Reputatie 7

Dan zal het geen technisch probleem zijn. Ik ben benieuwd naar het resultaat van de Trueplay.

Inmiddels true play gebruikt maar geen sub geluid. Ik heb meer bas als ik de sub uitschakel. Bij het testen van de sub hoor ik wel die zware toon en menu met A B en gedn verschil maar bij de fine tuning daarna ook geen effect. Misschien toch iets vd hardware. Tijdens true play kippert wel witte lampje op de sub. Inmiddels ook mail gestuurd  naar sonos support met diagnose rapport. Balen begin nu ook te twijfelen of hij het uberhaubt wel gedaan heeft :-(

Reputatie 7
Badge +3

Heb je tijdens het afspelen al je hand tegen de speaker gelegd (op de rand van de speaker in het gat). Ik herken dat je soms meer bas hoort wanneer je deze uitschakeld. De totaal beleving is echter veel beter met sub omdat de overige speakers dan meer de nadruk op het middengebied leggen.
Je zou de speaker moeten voelen trillen wanneer je je hand erop legt. Is dat zo dan werkt hij. Heb je ook al het volume van dE sub opgevoerd, dus niet de EQ?

Hoi erosie hij trilt niet en ik heb hem getest met hardstyle daar zit genoeg beats in:-)

Gelukkig nog wel garantie wat heb hem pas half jaar

Heb contact gehad met Sonos en ben perfect geholpen. Is idd hardware probleem, heb nog garantie maar sonos regelt dit perfect moet ik zeggen. Wordt supersnel omgewisseld.