sub 3.0 doe ik iets fout?

  • 17 April 2022
  • 2 reacties
  • 74 Bekeken

In de woonkamer hebben wij alleen een playbar (niks mis mee). Maar na bij een vriend de sub gen 3.0 ervaren te hebben staat hij hier nu ook. Deze vriend had ook de bar en sub, en zette muziek op waarbij ik de bas door mijn chest voelde gaan, ik stond versteld en overall echt super vet. Nu staat hij hier maar krijg ik zeker niet dezelfde ervaring. Hij staat op de grond, verticaal achter de bank met alle 4 de zijdes vrij. Weet iemand wat ik verkeerd doe? Ik kan de EQ en sub audio wel omhoog schroeven, maar daardoor merk je vooral dat de kamers rondom de woonkamer de sub nu ook horen, in de woonkamer zelf krijg je eigenlijk alleen een versterkte bbrrrr die het geluid niet mooier maakt, gewoon te heftig. Hoe ervaren andere de sub? 


Reageren op dit topic is niet mogelijk.

2 Reacties

Reputatie 7

Heb je een Trueplay gedaan? Kun je variëren met de plaatsing, bijvoorbeeld met door de crawl-techniek toe te passen (https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1469186?data%5Bfilter_keywords%5D=Crawl)? Voor het crawlen even de Trueplay verwijderen en erna weer toepassen.

Reputatie 4
Badge +1

Goedemorgen @Henrix 

 

Zeer raar dat je de Sub niet goed ervaart thuis.

Het lijkt er op dat de Sub op een één of andere manier toch niet goed gekoppeld is.

In dit geval is het even een goed idee om telefonisch contact met ons op te nemen zodat we kunnen kijken naar hoe alles is aangesloten en hoe de verbindingen lopen.

Contact gegevens zijn hier te vinden.