Hallo, ik heb sinds een tijdje dat als ik via de Spotify app muziek wil luisteren op Sonos ik geen geluid heb. Hij lijkt wel verbinding te maken (als er muziek via Tuneln op staat dan stopt deze) geeft aan dat ie verbinden is maar er is geen geluid. Als ik Spotify via de Sonos app afspeel dan werkt het wel, en daarna doet hij het ook via de Spotify app. Echter na een tijdje doet dit het weer niet. Heb alles al een keer uitgezet, Spotify opnieuw als service aangemeld. Ook contact gehad met Sonos helpdesk, deze gaf aan dat hij dit de laatste tijd vaker had gehoord. Gaf aan dat het misschien aan de DNS server lag en je beter de DNS van Google kon instellen op de router. Dit gaat echter niet bij die van mij. Hen Ziggo en kan DNS aanpassen maar niet opslaan.
iemand enig idee?
Ben geen techneut op dit gebied dus graag in “Jip en Janneke” taal.
alvast bedankt
Beantwoord
spotify via app werkt niet meer
Beste antwoord door 106rallye
Ik zie hier meer meldingen over, zie bijvoorbeeld https://en.community.sonos.com/controllers-and-music-services-229131/spotify-connect-no-sound-6931308 Nog geen oplossing helaas.
Wat is “voa” overigens?
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.