Beantwoord

Spotify stopt bij afspelen in 1 ban de 2 ruimtes na laatste update van de app

  • 18 October 2020
  • 5 reacties
  • 329 Bekeken

Hoi, newbie in de community hier.   
Ik zit met het volgende probleem: ik speel in 2 ruimtes tegelijk muziek of podcast af van Spotify. Na ongeveer 30 seconden stopt 1 ruimte met afspelen met de melding in attached screenshot. Ik maak hier erg vaak gebruik van (overal spotify in verschillende ruimtes) dus het viel me gelijk op na de laatste update op 14 oktober. (In 1 ruimte Spotify en in de andere radio is uiteraard geen probleem)

m’n set up is:

gegroepeerd in woonkamer en open keuken:

playbase

2 Five’s

1 sub

1 boost

1 one in open keuken

slaapkamer 1:

1 one

badkamer:

1 one

Ik stuur het merendeels aan met m’n iPhone 11 Pro met de laatste software update. Ik weet niet of dit nog iets uitmaakt voor dit probleem maar kan maar beter zo uitgebreid zijn dunkt me;) 

Zijn er meer mensen die dit probleem ervaren of is er wat anders en een  oplossing  weten?

 

 

 

icon

Beste antwoord door Frank N 20 October 2020, 15:31

Bekijk origineel

Reageren op dit topic is niet mogelijk.

5 Reacties

Reputatie 5
Badge +3

Het is voor mij wel mogelijk om twee verschillende nummers in twee kamers te spelen. Het is mij ook niet bekend dat dat sinds onze laatste update dit anders zou zijn en het staat er ook los van aangezien wat je wel en niet kan met Spotify niet afhankelijk is van onze app. Bel ons anders even, onze openingstijden en telefoonnummer staan hier: https://www.sonos.com/nl-nl/support

Je zegt: “ik speel in 2 ruimtes tegelijk muziek of podcast af van Spotify”. Mij is even onduidelijk hoe je dit doet. Heb je de speakers in beide ruimtes gegroepeerd, of speel je twee streams af. Spotify staat maar één gebruiker per account toe. In het eerste geval is de melding dan inderdaad vreemd (want bij groeperen ziet Spotify maar één stream); in het tweede geval ziet Spotify twee streams en dat kan niet als je maar één Spotifyu-account gebruikt op de speakers.

Bedankt voor je antwoord!

Ik gebruik de Sonos app. Heb in de woonkamer en keuken alles gegroepeerd. In de slaapkamer staat 1 losse One. 
Het gekke is dat ik dus tot de laatste Sonos  update 2 verschillende streams van 1 account heb kunnen afspelen in de woonkamer en slaapkamer. Nu dus niet meer 

Reputatie 7

Dat is inderdaad ook nog een puntje: gebruik je de Sonos-app of de Spotify-app of beide op dat moment?

Hoi, gegroet,

Je maakt gewag van het feit dat je het merendeels aanstuurt via de IPhone. Misschien best Spotify overal uitloggen.

Zie wat Spotify hierover zegt:

Overal uitloggen

Meld je overal af waar Spotify geopend is, dus ook in je browser, op je mobiel, desktop of andere apparaten.

Opmerking: Dit omvat geen partnerapparaten, zoals Sonos en PlayStation. Raadpleeg de handleiding van de fabrikant van het apparaat voor meer informatie over het uitloggen bij (of ontkoppelen van) Spotify op een partnerapparaat. MvgDanny 

 

Reputatie 7

Je zegt: “ik speel in 2 ruimtes tegelijk muziek of podcast af van Spotify”. Mij is even onduidelijk hoe je dit doet. Heb je de speakers in beide ruimtes gegroepeerd, of speel je twee streams af. Spotify staat maar één gebruiker per account toe. In het eerste geval is de melding dan inderdaad vreemd (want bij groeperen ziet Spotify maar één stream); in het tweede geval ziet Spotify twee streams en dat kan niet als je maar één Spotifyu-account gebruikt op de speakers.