Sonos valt steeds uit met Spotify.

  • 15 May 2021
  • 2 reacties
  • 444 Bekeken

Beste Sonos mijn arc groep met 2x Sonos one valt steeds uit in de mancave met spotify

 

hoe verhelp ik dit probleem? Staaf het verbonden met de internet modem beneden of in de mancave (zolde) heb er 2 

 

sinds enkele dagen er heel veel last van

 

groet marciano


Reageren op dit topic is niet mogelijk.

2 Reacties

Hoi Dylan dank voor je reactie, naja muziek valt plots uit met spotify en bij mij is het mogelijk met internet kabel inde arc aan te sluiten, daarnaast heb ik waarschijnlijk nog een probleem dat mijn HDMI arc (arc) weg valt dan moet ik of alles uit en aan doen en stekkertjes eruit en erin doen, nu deed ik mijn HDMI kabel van de PlayStation 5 eruit waardoor ik weer plots geluid had van Netflix, kan het zijn dat er ergens een storing is?

ik zelf heb een Samsung Qled tv 65 inch

 

met vriendelijk groet Marciano 

Reputatie 3
Badge +2

Hallo @Marciano07, welkom bij de Sonos community!

Speelt het probleem enkel wanneer er muziek wordt afgespeeld via Spotify?

Er kunnen meerdere oorzaken zijn voor het sporadisch wegvallen van het geluid. 

Ik neem aan dat je de Arc en 2x One in een Home Theater setup hebt staan? Zo ja, probeer de Arc eens met een internetkabel aan te sluiten en controleer of het probleem dan nog aanwezig is. 

Indien dit niet aan de orde is of het probleem niet verhelpt, dan raad ik aan om even telefonisch contact met ons op te nemen zodat we middels live ondersteuning kunnen kijken waar het probleem ligt.