Vraag

Sonos update wordt niet uitgevoerd, Sonos werkt niet meer

  • 29 June 2020
  • 2 reacties
  • 1890 Bekeken

Sinds een paar dagen doet onze Sonos app het niet meer en hebben we dus geen muziek maar. Hij gaf aan dat het muziek afspelen niet mogelijk was.  Ik heb de nieuwe S2 app gedownload en die vraagt steeds om een update. Maar als ik de update doe, gaat hij naar het inlogscherm. Ik log dan in en krijg opnieuw het scherm te zien met ‘Sonos netwerk gevonden op dit netwerk.Update je systeem. Als je instellingen en services blijven bewaard.’  Vervolgens klik ik op update. Om dan weer terug te komen op het inlogscherm. Na inloggen kom ik weer terug bij bovenstaand scherm. We draaien in cirkeltjes dus.  De oude Sonos app heb ik verwijderd. Dat werkte niet. Laatste appel update uitgevoerd. geen effect. Ook heb ik mijn wachtwoord twee keer gewijzigd maar ook dit heeft (wellicht logisch maar goed, je probeert wat) geen effect.  Toen ook de nieuwe app verwijderd, telefoon uitgezet en opnieuw gedownload. Geen effect.  Iemand enig idee wat ik nog zou kunnen doen?


Reageren op dit topic is niet mogelijk.

2 Reacties

ik heb nieuwe en oude sonos apparatuur , en de “oude” sonos App verloor voortdurend het contact, soms zag hij sommige sonos apparaten opeens niet meer, even later weer wel. Heb ik opgelost door sonos S1 app en sonos S2 app naast elkaar te installeren op mijn smartphones en tablets.  oude apparatuur op S1, nieuwe op S2.  sindsdien is het probleem over. enige nadeel: je kunt de speakers van oude en nieuw sonos niet meer in één groep zetten.

Ik heb net met de helpdesk van Sonos contact gehad en zijn even bezig geweest om de nieuw Sonos apparaten in de oude app S1 te krijgen zodat alles werkt nou de conclusie is dat het helemaal niet meer werkt de app ziet zelfs met bekabeling mijn play 3 niet meer.

 

Ik vind een super slecht zaak als je voor €2000,- spul hebt staan dat door simpel software het niet meer doet.

cijfer 1