Beantwoord

Sonos update’s

Bij deze wil ik even melden dat ik sonos gekocht heb om naar muziek te luisteren
En niet om de paar dagen een update te moeten instaleren omdat het dan beter wordt wat ik totaal niet ervaar het veranderd helemaal niks
En dan ook nog dominant doen als je nu niet opdate dan kan je dit of dat niet gebruiken.
Ben er wel klaar mee met die ongein.
Als je zondig moet updaten maak het dan een update die goed is en waar ook wat voor verschil van te merken is.
En als je dat niet kan blijf er dan met je tengels vanaf.
icon

Beste antwoord door Tim S 17 april 2018, 12:19

Vaak word er een update uitgebracht om de beveiliging van het systeem te kunnen waarborgen, dit is inderdaad een "onder de motorkap" update waar de klant dan weinig van zal merken.
Sonos zal altijd het Sonos product proberen te vernieuwen/verbeteren en beveiligen.
Omtrent de laatste update, we kwamen na de update er achter dat er een kleine bug was, waardoor controllers op telefoon's en computers mogelijk konden crashen, dit is daarom via een nood-patch opgelost.
Vandaar dat je 2x hebt moeten updaten in een korte periode.

Als er zich problemen voordoen bij een update dan kan ik begrijpen dat dit redelijke frustratie met zich mee brengt, maar hoop dan ook te gaan vernemen wat de problemen zijn die je ervaart, ipv de gelukkig nog redelijk milde woorde-keuze die nu gebruikt word.

Bekijk origineel

2 Reacties

Badge +1
Misschien dan maar op marktplaats zetten en een draagbare radio kopen. Tjongejonge wat een geklaag voor een paar updates. Dat heb je nu eenmaal met geavanceerde apparatuur tegenwoordig. En situaties zijn nu eenmaal complex waardoor er wel eens een foutje in de software kan sluipen omdat de thuissituaties nu eenmaal nooit hetzelfde zijn. Hoeveel updates krijg je wel niet van je computer zonder dat duidelijk is wat er veranderd is, of sterker nog, wat helemaal niet voor jouw situatie geldt.
En stel dat er geen updates komen dan gaan we zeker weer klagen dat er nooit een update volgt.
Overigens had je ook voor de aanschaf vrij simpel kunnen zien hoeveel updates er zijn geweest. Stop gewoon met dit soort klagen en geniet van je Sonos (en wacht af en op een paar minuten om te updaten. :$).
Reputatie 3
Badge +2
Vaak word er een update uitgebracht om de beveiliging van het systeem te kunnen waarborgen, dit is inderdaad een "onder de motorkap" update waar de klant dan weinig van zal merken.
Sonos zal altijd het Sonos product proberen te vernieuwen/verbeteren en beveiligen.
Omtrent de laatste update, we kwamen na de update er achter dat er een kleine bug was, waardoor controllers op telefoon's en computers mogelijk konden crashen, dit is daarom via een nood-patch opgelost.
Vandaar dat je 2x hebt moeten updaten in een korte periode.

Als er zich problemen voordoen bij een update dan kan ik begrijpen dat dit redelijke frustratie met zich mee brengt, maar hoop dan ook te gaan vernemen wat de problemen zijn die je ervaart, ipv de gelukkig nog redelijk milde woorde-keuze die nu gebruikt word.