Sonos Sub Gen 3 algemene vragen

  • 26 May 2021
  • 8 reacties
  • 353 Bekeken

Badge

Hoi hoi,

 

Ik ga een paar (waarschijnlijk domme) vragen stellen 😅.

 

Ten eerste: wat is de voorkant van de sub 3? Aan 1 van de kanten zit een knopje en indicatie lampje, is dit dan de voorkant? Of is dit de achterkant (omdat ditzelfde knopje bij de arc ook achterop zit). Of boeit dat allemaal niks? XD omdat dat ding sws alle kanten opgezet kan worden?

 

Tevens wat is beter? Met de opening naar je toe gericht (dus over de lengte) of gewoon zoals je een 'normale' subwoofer neerzet? 

 

Maakt het tevens nog wat uit of er veel of weinig ruimte zit tussen de sub en het tv meubel? Ik heb 'm er nu ongeveer 5 cm vanaf staan. Of moet ik m toch verder weg zetten voor een betere bass? 

 

Bedankt!


8 Reacties

Hoi @Geldwolfje90 

Zo staat het bij mij.:wink:

Sub Gen 2 Links Sub Gen 3 rechts, En een ARC onder de tv.
De Sub Links is gekoppeld met twee Play 5 Gen 2 de Sub Gen 3 met de ARC

 

Reputatie 7
Badge +3

En om concreet een antwoord op je vragen te geven, het maakt allemaal niet zo heel veel uit.

De sub heeft geen voor- of achterkant, hoe je ze richt maakt niet uit en de afstand tot een muur oid kan van invloed zijn bij een sub maar mijn ervaring bij de Sonos is dat ook dit niet heel veel uitmaakt.

Gewoon uittesten in jouw situatie en indien mogelijk Trueplay gebruiken.

Hoi @Geldwolfje90 en @Erooij 

Ik zou in ieder geval zorgen dat de indicatorlampjes zichtbaar zijn.
Altijd handig.
 

Badge

Bedankt voor de reacties. Ik heb 'm nu inderdaad met het indicatorlampje naar voren (ook al heb ik deze wel uitgeschakeld, omdat ik die lampjes niet continu wil zien haha).

Trueplay moet ik nog even uitproberen. Ik heb namelijk een android telefoon. Zojuist de app ook op de iPad gezet en zal deze vanmiddag even uitproberen. Hopelijk wordt het een positief verschil! 

Hoi @Geldwolfje90  @Erooij 

Vandaag maar een Sub Gen 3 bijgehaald. Evenwicht hersteld.
De Sub  Gen 2 Daar ga ik mijn nichtje mee blij maken vanavond. :wink:

Hoi @Geldwolfje90 ,

Is het allemaal nog gelukt en is alles naar wens ?

Badge

Hoi @SimonSonos 

Helaas ondersteund mijn iPad Pro 12,9inch geen Trueplay ._. ik moet dus even wachten op mijn ma met dr oude iPad haha.

 

Verder staat alles goed. Ben alleen nog beetje aan het prutsen met het geluid via PS5, om één of andere reden gaat t hier niet helemaal goed mee. Maar wellicht ligt dat ook wel aan de LG TV die ik nieuw heb. Er treedt lipsync op (heb ik andere topic voor gemaakt).

 

Hopelijk kan iemand mij daar mee helpen ^^

Hoi @Geldwolfje90 
 

Hoi @SimonSonos 

Helaas ondersteund mijn iPad Pro 12,9inch geen Trueplay ._. ik moet dus even wachten op mijn ma met dr oude iPad haha.
Dat gaat dus nog goedkomen, och wat zou je moeten zonder moeder. :wink:

Ben alleen nog beetje aan het prutsen met het geluid via PS5, om één of andere reden gaat t hier niet helemaal goed mee. Maar wellicht ligt dat ook wel aan de LG TV die ik nieuw heb. Er treedt lipsync op (heb ik andere topic voor gemaakt).

Hopelijk kan iemand mij daar mee helpen ^^

Dat zou zo maar@Erooij  kunnen zijn die heeft daar wel kijk op.
Of @Sjoop1985  (al even geleden dat ik die gezien heb) Heeft veel kennis in huis.

 

Reageer