Vraag

Sonos resetten

  • 30 November 2020
  • 3 reacties
  • 472 Bekeken

Ik wil na,toevallig upgraden naar S2, mijn sonos resetten omdat ik er niet in slaag mijn bridge, play1, 2xplay3 en play5(gen 1) weer samen aan de praat te krijgen. Mijn vraag is nu, als ik de toestellen heb gereset,kan ik dan mij huidig e-mail adres gebruiken bij herinstallatie? Ik download zeker de S1 app. Sluit ik bridge weer aan of beter ertussen uitlaten? Bedankt alvast,hopeloze sonosfan!

 


Reageren op dit topic is niet mogelijk.

3 Reacties

Reputatie 7

Ik wil eerst even aanduiden dat de upgrade naar S2 nauwelijks “toevallig” kan geschieden. In de stappen zitten wel bewuste keuzes en waarschuwingen ingebouwd.

Jij hebt twee devices die niet compatibel zijn met S2: de Bridge en de Play:5 (Gen 1). Terug naar S1 kan, als je alle devices reset en een nieuw S1 -systeem opzet, beginnend met de Play:5 (Gen 1) , omdat die nog op S1 zit. Zie Downgrading S2 to S1, how exactly? | Sonos Community

De Bridge is een wat ouder apparaat, waarvan de voeding kan falen. Sonos raadt deze daarom af. Ik zou het eerst eens zonder proberen.

Bedankt voor uw reactie,en raad. Upgrade is gebeurd bij het installeren op nieuwe pc van controller,had niet gezien dat S1 er ook stond; En ja, dan was het geschied. Ik ga proberen wat u zegt,

 

Is gelukt na wat puzzelen. eerst de 5 dan de 1 en dan de drie, alles werkt weer dank u