Vraag

sonos radio (reclame radio) wil ik verwijderen

  • 20 December 2020
  • 3 reacties
  • 1154 Bekeken

Badge

Ik heb sonos-radio uitgeprobeerd maar dat is nog erger dan Skyradio, ik wil het verwijderen maar dat gaat niet??? Wel Deezer en Tuneln.

Ik heb in Italië Denon radio en via internet luister ik naar ongeveer alle zenders die ik ook in Nederland luister via Sonos en in Italië geen reclame. Sonos wordt een tweede radio Sky “ no muziek  only comercial”


Reageren op dit topic is niet mogelijk.

3 Reacties

Reputatie 2
Badge +2

Je bent toch vrij in het wel of niet gebruiken van Sonos Radio? Dan gebruik je bv Tuneln en dan is  je probleem toch opgelost?

Badge

Klopt, maar ik ben graag de baas over mijn iPhone en  software en aankoop van de Sonos.

dit heb je niet bijaankoop van een Denon daar krijg je een update en ze vertellen erbij wat de update inhoud 

Reputatie 5
Badge +3

Sonos speelt zelf geen reclames af in radio-uitzendingen of andere muziek-diensten, dit is nooit zo geweest of aangepast in een recente update. De reclame die je hoort komt van de aanbieder TuneIn (of een andere, mocht je een andere dienst instellen). De radiostreams van Sonos Radio hebben dezelfde bron als TuneIn, hier voegen we niks aan toe.