Sonos playbar kan niet updaten.

  • 27 March 2022
  • 1 reactie
  • 76 Bekeken

Goedendag,

Ik gebruik diverse sonos apparaten al jaren met tevredenheid. Na een aantal stroomuitvallen is mijn sonos netwerk niet meer bereikbaar. Ze kregen een ip-adres toegewezen 169.254...die je krijgt als er geen dhcp gevonden kan worden. Uiteindelijk heb ik besloten alle sonos apparaten terug te zetten naar de fabrieksinstellingen met in gedachte alle apparaten als nieuw aan te melden. 

De Playbar is het apparaat die met een kabel in mijn netwerk hangt. De verbinding tussen de router en de playbar is aanwezig (ik krijg een normaal ip-adres 192.168.1.??). Als ik de sonos app start dan krijg ik ook de melding om de playbar toe te voegen. Echter zodra hij gaat kijken of er updates beschikbaar zijn dan krijg ik 
Laten we het toevoegen van je playbar aan je systeem afronden. 
op updates controleren….en dan: we konden de playbar niet updaten. Controleer je netwerkverbinding en probeer het later opnieuw. Foutcode 800.
Router switches en modem (ziggo) inmiddels tig keer gereset maar helaas zonder succes.

Iemand een idee?

 


Reageren op dit topic is niet mogelijk.

1 Reactie

Badge +2

Hallo @Loui5 

 

Welkom bij de Sonos community!

In verband met dit probleem denk ik dat het beste is om telefonisch contact met ons op te nemen, zodat we samen kunnen proberen wat diagnoses te lezen om te kijken wat het probleem kan zijn.