Vraag

Sonos play 1 "plop"geluid

Tijdens het afspelen op de play1 hoor ik steeds een "plop"geluid terwijl de geluidsinstellingen (bass en treble) op normaal/in het midden staan (50%). Kan iemand mij hiermee verder helpen? Moet ik de geluidsinstelling anders zetten? Het plopgeluid is hoorbaar bij elk nummer en is eigenlijk wel vervelend, zeker als je het weet en continu oplet :-)
Alvast bedankt voor jullie tijd en feedback om mij hiermee verder te helpen.

7 Reacties

Reputatie 2
Badge +2
Hi Esteban, zou je eens een diagnose van het systeem willen uitvoeren?

Instructies over hoe je een diagnose maakt staan hier. Vergeet niet om het bevestigingsnummer hier te plaatsen. Met een diagnose heb ik wat meer info en kan ik je beter verder helpen.
Frank, bedankt voor de reply en zal ik zo snel mogelijk die diagnose van het systeem uitvoeren en het bevestigingsnummer meegeven.:D
Goedemorgen Frank, zoals beloofd de diagnose doorgestuurd met referentienummer 952471364. Hopelijk heb je er wat aan :-) Fijne dag nog verder.
Reputatie 2
Badge +2
Dank je wel daarvoor. Ik zie geen technische reden in de diagnose waarom de speaker een plop-geluid maakt. Ik zie dat de speaker een beetje zwak WiFi-signaal krijgt maar dat staat los van dit probleem.

Ik raad je aan om voor dit probleem de speaker terug te zetten naar de fabrieksinstellingen. Hiermee raak je wel alle instellingen kwijt.

De app op je telefoon of tablet moet je dan ook resetten, dat doe je via 'Meer opties' en vervolgens 'Controller opnieuw instellen'. Hierna kan je een nieuw systeem installeren.
Ok Frank, ben ik al blij om te horen dat er technisch niets opvalt en zal ik de fabrieksinstellingen eens toepassen :-)
Bedankt voor je tijd en moeite !
Reputatie 3
Badge +2
Esteban71 schreef:

Ok Frank, ben ik al blij om te horen dat er technisch niets opvalt en zal ik de fabrieksinstellingen eens toepassen :-)
Bedankt voor je tijd en moeite !

We horen graag of je probleem dan nog aanwezig is of niet.
Als het probleem er nog is, dan zullen we de speaker moeten omruilen voor een andere die dat probleem niet zal hebben.
Hey Tim en Frank, ik heb nog steeds niet de fabrieksinstellingen kunnen toepassen op de speaker vermits ik in het buitenland ben. Van zodra dit mij wel gelukt is zal ik de test opnieuw doen en geef ik jullie feedback :-)
Groetjes

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ben je akkoord dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen