Beantwoord

Sonos one valt weg en kraakt voor uitvallen

Badge

Hallo,

Mijn sonos one in de keuken is recent weg beginnen vallen om de paar minuten. Er zit niet echt een regelmaat in. Net voor het wegvallen horen we vaak een kraakje in de box. Een paar seconden later schiet hij dan terug in gang.

Aan het netwerk is niets gewijzigd en hij staat nog op dezelfde plaats als voordien. Ik probeer nog om een bekabeld netwerk te maken om te zien of het probleem zich dan ook voordoet

icon

Beste antwoord door Kim DC 27 mei 2020, 15:19

Bekijk origineel

20 Reacties

Reputatie 4
Badge +3

Hey Kim,

Je kan het natuurlijk testen met een netwerk kabel, en graag hoor ik dan van je wat je ervaart.

Ook kan je eventueel een diagnose versturen wanneer je problemen ervaart.

Als je hier dan het bevestigingsnummer plaatst kijk ik er graag even naar voor je.

Badge

Dag Mark,

Nog geen tijd gehad voor test met kabel.

Het diagnoserapport heeft volgend nummer 1708653909

Reputatie 5
Badge +3

Dank je wel voor de diagnose. Helaas staat de keuken er niet in, kun je nogmaals een diagnose maken en het nummer hier plaatsen nadat de keuken speaker is weggevallen en terug zichtbaar is in de app?

Badge

Badge

1766727677

Reputatie 5
Badge +3

Dank je wel. Helaas zie ik er zo niks in misgaan. Ik raad je aan om het product terug te zetten naar de fabrieksinstellingen (https://support.sonos.com/s/article/1096) en opnieuw aan het systeem toe te voegen (https://support.sonos.com/s/article/1006)

Voordat je dat doet raad ik je aan om de alle overige Sonos-apparaten kort uit het stroom te halen en weer aan te sluiten.

Badge

Hallo,

ik heb nog 1 doorgestuurd misschien zie je daar meer op?

1676806132

Reputatie 5
Badge +3

Ik zie nog altijd hetzelfde probleem als waarvoor ik je verzocht om de speaker terug te zetten naar de fabrieksinstellingen. Had je dit al kunnen doen?

Badge

349092570

ik denk dat ik gisteren alles uitgevoerd heb zoals gevraagd. Vanmorgen nog steeds zelfde probleem. 

Reputatie 5
Badge +3

Dank je wel voor de diagnose. Als het probleem zich nu nog altijd voordoet moeten we de speaker omruilen. Kan ik je mailen op het emailadres dat je hier gebruikt en voor het systeem hebt gebruikt?

Badge

Dat kan zeker

Reputatie 5
Badge +3

Zojuist gedaan.

Badge

Hallo,

hoe kan ik jullie het gevraagde bezorgen?

via mail? Persoonlijke gegevens plaats ik liever niet op dit forum

vrgr

Kim

Reputatie 5
Badge +3

Per mail inderdaad, ik wil ook niet dat je hier je persoonlijke gegevens gaat plaatsen, vandaar de email.

Badge

Ik krijg steeds de melding dat een reply op het adres vanwaar jij stuurt niet langer gemonitord is.

Ik weet dus niet of die mail toekomt? Vandaar mijn vraag

vrgr

Kim

Reputatie 5
Badge +3

Mails komen bij ons aan, het is alleen niet meer mogelijk om ons te mailen zonder eerst een mail van ons te hebben ontvangen. Kun je de mail versturen of gaat dat ook niet.

Badge

jawel, ik denk dat die ondertussen al een keer of drie is toegekomen ;)

Badge

Hallo,

Ik mocht hier voorlopig niets meer verder over vernemen

Klopt dat?

vrgr

Kim

Reputatie 4
Badge +3

Hey Kim,

Ik zie in de diagnose dat je gebruik maakt van een Linksys Velop systeem.

Deze staat op 2 verschillende 2.4Ghz kanalen, is het mogelijk om ze allebei op hetzelfde kanaal te zetten en het dan te testen?

Ook raad ik je aan om contact op te nemen met onze support center hierover, dan kunnen mijn collega’s je hier meteen mee helpen.

Badge

Hallo,

Ik heb al alles getest, met kabel, heropstarten, alle sonos uittrekken, opnieuw toevoegen, fabrieksinstellingen, etc

Het probleem blijft bestaan. Met je vorige collega waren we tot de vaststelling gekomen dat de sonos moest vervangen worden. Ik heb daar reeds de nodige mails voor verstuurd in afzonderlijke rechtstreekse communicatie.

vrgr

Kim

Reageer