Vraag

Sonos One schakelt niet tussen volledig en sfeervol met audio vanaf TV.

  • 18 June 2021
  • 1 reactie
  • 144 Bekeken

Beste Sonos liefhebbers, 

 

Sinds een aantal dagen klinken de Sonos One speakers in mijn setup(Playbar, Sub 2x One) alsof er een PAN-Effect overheen zit(pieken en dalen in het geluid). Bij het streamen van muziek via de Sonos app is het verschil wanneer ik schakel tussen volledig en sfeervol geluid duidelijk hoorbaar, maar tijdens het streamen via Youtube op TV of andere geluiden die vanaf/via de TV afkomstig zijn is dit wel te veranderen (als instelling) enkel hoor je geen verschil. 
 

Deze Sonosset heb ik inmiddels al twee jaar en dit probleem doet zich pas sinds een korte tijd voor, zonder dat er iets geupdate is of veranderd in de instellingen van zowel de Sonos als de TV. 
 

Misschien weet iemand in de Community wat het zou kunnen zijn en hoe het op te lossen valt. 
 

Alvast bedankt! 


Reageren op dit topic is niet mogelijk.

1 Reactie

Reputatie 4
Badge +1

Hey @NinetyTwo Goedemorgen en welkom op de community.

 

Hier is een duidelijk antwoord op, alles wat je via de app kan selecteren, Spotify, Sonos radio of andere bronnen kan je inderdaad schakelen tussen sfeervol of volledig.

Alles wat een externe bron doorgeeft (de TV in dit geval) gaat buiten de Sonos app om en kan niet ingesteld worden als sfeervol of volledig.