Vraag

Sonos One rammelt en trilt.

  • 9 January 2021
  • 8 reacties
  • 557 Bekeken

Ik heb twee Sonos one als surroundgeluid,

maar als de speakers een bepaalde geluid weer geven begint de speakers te rammelen.

heb al 3 keer naar de helpdesk gebeld meerdere uren aan de lijn gehangen test gedaan , reset en van alles maar nog geen resultaat.volgens mij zijn de speakers stuk,

heeft iemand ervaring mee.


groetjes patrick

 

 

 


8 Reacties

Reputatie 5
Badge +3

Als je denkt dat er iets stuk is zou ik morgen even bellen met Sonos. 

Badge

Ik heb het zelfde probleem. Bij bepaalde lage geluidsniveaus gaat een surround one box trillen of er iets los zit. Enig idee wat hier de oplossing van is ?

Idem hier met 1 van de 2 Play 1

Queen of the south.

Deze week heb ik nog de helpdesk gebeld en via de gsm laten horen hoe de speaker rammelt en hij heeft dat gehoord.

daarna hebben weer verschillende testen gedaan maar het resultaat is het zelfde.

elke keer als ik weer bel begint het uitleggen van het probleem steeds weer opnieuw.ik heb ruim aan 3600 euro aan Sonos spullen gekocht en ben heel tevreden.ik hoop dat het probleem nu wordt opgelost.

 

groetjes patrick

 

 

Reputatie 7

Welke film/scene?

Je hoort  het beste als ik een spannende film opzet waarbij veel surroundgeluid is ,bij een bepaalde frequentie van het geluid dan rammelt de speaker effen dat hoor je door de geluid.

Nee, heb de boxen in de hand gehouden en je hoort het dan nog.de een heeft het meer als de andere box.

Reputatie 7
Badge +3

Geen ervaring mee, maar dat ze allebei defect zijn met hetzelfde probleem lijkt mij uitzonderlijk.

Is het geen resonantie van iets wat in de omgeving van de speakers staat? Hoe zijn ze geplaatst, standaard of los op een kastje o.I.d.? Heb je aanpassingen gemaakt v.w.b. de geluidsinstellingen?

Reageer