Sonos Beam en Sonos One vallen steeds uit bij tv kijken.

  • 21 July 2022
  • 4 reacties
  • 304 Bekeken

Mijn Sonos Beam en Sonos one vallen regelmatig uit bij tv kijken.

 


Reageren op dit topic is niet mogelijk.

4 Reacties

Reputatie 7
Badge +3

Is dit een vraag of een mededeling?
Wanneer dit een verzoek tot hulp is dan graag meer info over hoe eea is aangesloten, hoe je netwerk is opgebouwd en gebeurt dit alleen bij tv kijken of ook bij muziek afspelen? Ook het merk en type tv kan van belang zijn om tot een oplossing te komen.

In het algemeen kan gesteld worden dat dit op een netwerkprobleem duidt, maar wanneer allen bij tv kijken dan zou het ook een verkeerde geluidsinstelling van de tv kunnen zijn.

Eventueel zou je ook een diagnose kunnen maken na het optreden van de storing en vervolgens bellen met Sonos. Zij kunnen deze uitlezen en je mogelijk in de juiste richting sturen.

Overigens staat er in je profiel dat je zowat alles van Sonos bezit, behalve een Beam en een One. Werkt de rest wel allemaal goed?

Beste,

 

is een probleem…

Sonos Beam + one is op een tweede locatie, geluid valt steeds uit bij tv kijken.

Beam is aangesloten via HDMI Arc en zit in het telenet netwerk waar ook de one connecteert.

heeft meer dan 1 jaar goed gefunctioneert. 

 

Thuis heb ik hetzelfde probleem waar de soundbar is aangesloten via een optische kabel en rest in het telenet netwerk. Heeft meer dan 1 jaar goed gefunctioneerd…

 

alvast bedankt voor jullie hulp…

Gr.

Steve

 

 

 

 

Reputatie 7
Badge +3

Dan zou ik toch voor diagnose gaan en vervolgens bellen met Sonos. 
Wanneer het goed gewerkt heeft dan is toch iets veranderd wat invloed heeft op je netwerk. 

Bedankt , inga bellen.!