Vraag

sonos arc opnieuw instellen

• 19 september 2020
  • 9 reacties
  • 311 Bekeken

Ik heb de soundbar van mijn sonos arc op een andere plek gezet. Stond eerst op een kast laag op de grond, nu op een hoge kast. Bij het instaleren van de arc deed ik een geluidtest, dan wordt de hele kamer een soort van uitgelezen. Dit wil ik nu opnieuw doen omdat de soundbar anders staat, echter kan ik niet vinden waar dit kan, iemand een idee? Alvast bedankt!

9 Reacties

Reputatie 5
Badge +3

In de Sonos app bij instellingen - systeem  - de kamer waar hij staat - daar zie je Trueplay staan.

Daar ben ik, die kan ik aan en uit zetten. Staat nu op aan. Meer gebeurt er niet?

Reputatie 5
Badge +3

Dan moet je opnieuw tunen.

Zodra je speakers verplaatst of een andere indeling van de kamer maakt, is het altijd aan te raden om opnieuw te tunen.

Hoe werkt dat, want dat zoek ik namelijk. Kan bij true play alleen de knop aan en uit zetten  verder gebeurt er niks...

Reputatie 5
Badge +3

Juist eronder moet je normaal ‘ opnieuw tunen ‘ zien staan.

Kan je anders eens een foto hier plaatsen?

Reputatie 6
Badge +3

Dit is zoals het eruit moet zien.

Daarop klikken. 

Reputatie 6
Badge +3

Kan het zijn dat dit een Android toestel is? Trueplay instellen lukt alleen met iPhone of ipad

Nou je het zegt.. mijn vrouw heeft een ipad, helemaal niet aan gedacht. Dacht dat er geen verschil tussen android en Apple zit. 

Meteen even via de ipad gedaan, dit was de oplossing! Bedankt, nu weer even wennen aan het geluid ;)

Reageer