Sonos afspeellijsten opslaan

  • 28 June 2022
  • 1 reactie
  • 185 Bekeken

Badge

Hoi,

 

Ik zou het heel erg fijn vinden wanneer ik mijn Sonos afspeellijsten ergens (in the cloud of offline) kan opslaan.

Zonder dat ik mijn Sonos heb gereset, ben ik toch al mijn afspeellijsten van de afgelopen jaren weer kwijt. Het is toch eigenlijk niet meer van deze tijd en al helemaal niet gebruikersvriendelijk dat je je eigen afspeellijsten niet ergens als een soort backup kan opslaan.

 

Ik  zou graag deze optie zo snel mogelijk ingebouwd willen zien. Gelet op het aantal gebruikers dat hierover klaagt en/of ook ervaring mee hebben, is dit een welkome optie.

 


John


Reageren op dit topic is niet mogelijk.

1 Reactie

Reputatie 7

Er zijn apps die dit bieden., zie https://en.community.sonos.com/controllers-software-228995/exporting-sonos-playlists-6835973

Overigens is het maken van playlists in Sonos niet altijd nodig. Als je maar één muziekservice gebruikt, kun je beter daar de playlist maken: Sonos neemt die over (en je kunt de playlists ook onderweg gebruiken). Slechts als het om je eigen muziek gaat of als je muziek uit meerdere services in één playlist wilt hebben is de Sonos playlist handiger.