Vraag

Samsung the frame naar sonos amp

  • 31 December 2020
  • 5 reacties
  • 426 Bekeken

Mijn vraag is hoe ik via de connectbox van samsung the frame naar sonos amp geluid over mijn boxen krijg. voorheen deed ik dat via tulip. Nu heb ik al geprobeerd hdmi arc naar tulip maar dat werkt niet.

Er is nog een optie om via optical naar hdmi naar tulip te gaan.
Heeft iemand een oplossing of ervaring hiermee?

alvast bedankt.

 


Reageren op dit topic is niet mogelijk.

5 Reacties

Reputatie 7

De Sonos Amp heeft een HDMI-ingang. Waarom gebruik je die niet? Vanaf de HDMI-ARC op de Frame naar de Amp. Op begrijp ik niet wat je wilt?

sorry ik was niet helemaal compleet in mijn vraag. ik heb namelijk de sonos connect amp s1 en daar zit geen hdmi aansluiting aan

of zou ik het hier mee op kunnen lossen?

 

Reputatie 7

Nee, dat is van optisch naar HDMI. De Connect Amp heeft geen van beide. De Connect box lijkt wel een optische uitgang te hebben. Wellicht is dit iets: https://www.allekabels.nl/optische-kabel/5/1419367/omvormer-optisch-coaxiaal-naar-tulp.html?gclid=CjwKCAiAirb_BRBNEiwALHlnD3r-1AIh78StKJvFD6HKciPvuYCjII6IECQXBFPSWI0eRTT5GGXpQRoC-UUQAvD_BwE

In je vraag maak je, om voor mij onbekende reden, de tussenstap naar HDMI. Dat lijkt mij overbodig. Probeer bovenstaande converter eens.

Je hebt helemaal gelijk. Ik ga dit proberen en laat het je weten 👍 goed uiteinde