Omdat mijn beide CR200 zo fijn werkten heb ik de migratie naar S2 zo lang mogelijk uitgesteld. Nu werkt de radio niet meer, dus moet ik er ook aan geloven. Migratie naar S2 omdat beide CR200 nog in het systeem staan. Hiervan werkt er 1 niet meer. Het wil me niet lukken om beide CR200 uit het systeem te halen. Heb het volgende geprobeerd.
1. Open de Sonos S1 Controller-app voor iOS of Android.
2. Ga naar het tabblad Instellingen, selecteer Systeem.
3. Selecteer Systeemhulpmiddelen, selecteer dan Producten verwijderen.
4. Volg de stappen op het scherm om je incompatibele producten te selecteren en te verwijderen.
Probleem is dat ik geen knop Systeemhulpmiddelen heb. Wel systeemtools maar die laten alleen een uitgrijsde systeemcompatibiliteitscontrole en upgrade knop zien. Upgrade gaat naar een online shop. Systeem compatibiliteit controle naar iOS store voor S2 installatie. Deze installatie loopt vast op incompatibiliteit problemen.
De werkende CR200 heb ik naar fabriek instellingen terug kunnen zetten, de defecte natuurlijk niet. Ik zou het heel jammer vinden om mijn hele systeem weer eens te moeten resetten en daarbij lijsten te verliezen. Is niet de eerste keer dat het mis gaat. Met 6 luidsprekers in het systeem verspreid door het huis is het niet echt een klusje waar ik naar uit kijk.
Iemand nog een idee?