Beantwoord

s1 met sonos move

  • 20 February 2021
  • 8 reacties
  • 735 Bekeken

Ik gebruik de S1 app ivm met mijn playbar, play5, play3 en play 1. 
Nu wil ik een Sonos Move kopen. 
werkt deze ook op de S1 ?

icon

Beste antwoord door 106rallye 20 February 2021, 22:58

Bekijk origineel

Reageren op dit topic is niet mogelijk.

8 Reacties

Reputatie 7

Zie https://support.sonos.com/s/article/4786?language=nl_NL

 

 

Overigens de tweede link als je googelt op “S1 Sonos Move”…...

Dank je. 
zou dus moeten kunnen begrijp ik hier uit. 

Reputatie 7
Badge +3

En voor de duidelijkheid, je geeft aan dat de reden van S1 een aantal speakers is. Al je speakers zijn geschikt voor S2, waarbij alleen de play5 een spelbreker zou kunnen zijn wanneer deze van de eerste generatie is, voor de rest geen problemen. 
Maar zoals aangegeven kan de move op S1. 

Inderdaad de 3x play 5 die ik heb zijn gen1. En daarom moet ik dus de S1 gebruiken. 
ik wil mijn systeem uitbreiden met de move. Dus ben blij te horen dat het kan 

Reputatie 2

Ik heb S1 én een move. Het werkt.

maar … ik heb intussen spijt dat ik zo’n €3000 aan Sonos heb uitgegeven. De S1 app blijft naggen dat het tijd is om te upgraden. Verwacht blijkbaar dat ik €3000 aan Sonos spul naar de recycling breng.

 

Dat naggen is op geen enkele manier uit te zetten, komt steeds terug. Misschien is dat omdat ik één S2 module (de move) heb.

Reputatie 7
Badge +3

Wat heb je dan aan apparatuur? Je profiel is niet volledig ingevuld dus dat is niet terug te zien. 
Je apparaten zijn wel erg oud wanneer het inderdaad zou kloppen dat je maar 1 S2 apparaat hebt.

Overigens zal het “naggen” in dit gebruikers forum niet helpen. Één berichtje met je frustratie is wel voldoende. 

Reputatie 2

2 play5, 3 play3, 1 play1, connect, sub, move.

alleen de move is s2

Reputatie 7

Je Play:5's zijn van voor 2016, dus inderdaad al wat ouder. Je Play:3’s en Play:1 en de Sub, maar mogelijk ook de Connect zijn S2 geschikt. Je kunt echter best met alle apparaten op S1 blijven, maar waarom zit de Move op S2? Die kan toch gewoon op S1? Zie Je Sonos Move installeren | Sonos

Ik lees inderdaad meer problemen met het verzoek om te upgraden elke keer. Mogelijk is dit op te lossen door een keer de test te doen die de app aangeeft, zonder echt te upgraden.