Vraag

Probleem met afspelen Spotify via Sonos app

  • 16 June 2020
  • 1 reactie
  • 828 Bekeken

Badge

Hi Community,

Ik heb al een tijd problemen met het afspelen van Spotify afspeellijsten vanuit de Sonos app. Het gebeurd regelmatig dat nummers in het midden stoppen en doorgaan naar het volgende nummer of dat nummers overgeslagen worden. In de foutenlog komt dan de melding: "Snelheid netwerkverbinding onvoldoende om afspeelbuffer te onderhouden." of "Bestand heeft niet-ondersteunde indeling." of "Het nummer is niet juist gecodeerd.".  

Ik ben 3 maanden geleden ook overgegaan naar een andere internet provider (van Ziggo naar KPN) omdat ik dacht dat het aan de Ziggo verbinding lag, maar nu met KPN heb ik dus hetzelfde.

Één Sonos product (Symfonisk boekenplank) heb ik via een ethernet kabel verbonden met de router, de andere producten Playbar en twee Symfonisk Tafellampen zijn draadloos verbonden.

Ik had gisteren het probleem ook en toen heb ik een diagnostische info gestuurd, het bevestigingsnummer hiervan is:  690627955

Zouden jullie eens kunnen kijken wat het de oorzaak hiervan kan zijn? Ik heb ook met het afspelen van radio via TuneIn via de Sonos app dat de stream even stopt een paar seconden, dit gebeurd 2 tot 3 keer per uur.

Ik heb nu een Boost aangeschaft, deze moet nog geleverd worden, zal dat de oplossing zijn voor de problemen?

Ik hoop dat jullie mij hiermee verder kunnen helpen.

Alvast bedankt!

Bruce


Reageren op dit topic is niet mogelijk.

1 Reactie

Badge

Contact gehad met een Support medewerker van Sonos, blijkt dat dit een bekend probleem is met Spotify en dat hieraan gewerkt wordt.

 

Bruce