Vraag

Playbar 2

  • 15 January 2020
  • 9 reacties
  • 1630 Bekeken

Beste Sonos,

 

Ik ben van plan om de Playbar aan te schaffen. Echter is deze al flink wat jaren oud en twijfel of ik hier wel verstandig aan doe. Zul je net zien dat een maand later de opvolger te krijgen is. Wat kunnen jullie zeggen over de opvolger van de huidige Playbar? Ik wacht namelijk liever op de opvolger met HDMI en hopelijk DolbyAtmos ondersteuning.

 

Met vriendelijke groet, Michael


Reageren op dit topic is niet mogelijk.

9 Reacties

Reputatie 7
Badge +3

Sonos zal nooit uitspraken doen over toekomstige ontwikkelingen. Verwacht dan ook niet dat je antwoord op deze vraag zult krijgen. 

Ten eerste: zeg nooit nooit!

En ten tweede: ik verwacht zeker wel een antwoord. Ik zit op het forum van Sonos zelf. Dat het wellicht een bevredigend antwoord is, dat gaan we meemaken.

Reputatie 7
Badge +3

We zullen zien. Dit soort vragen is al regelmatig gesteld maar nog nooit duidelijk beantwoord. 
 

Reputatie 7

@Michael1987 Dit is een gebruikersforum. Sonos is er wel aanwezig, maar als je een vraag hebt voor Sonos zelf kan dat beter direct aan Sonos. Zie https://nl.community.sonos.com/aankondigingen-228985/welkom-op-het-nederlandse-forum-6731215

Reputatie 4
Badge +3

Hey Michael,

We stellen het erg op prijs om je ervaringen en aanbevelingen m.b.t Sonos te ontvangen, We willen uiteraard ons product verbeteren in elk opzicht en luisteren ook nauw naar de adviesen van onze klanten.

Helaas kan ik je niet vertellen wat we in de toekomst uit zullen gaan brengen dus het enige wat ik je kan aanraden is om onze website goed in de gaten te houden.

Reputatie 7
Badge +3

Zoals gezegd. Ik snap je dilemma, maar via Sonos zal je niet snel wijzer worden.

Succes met je beslissing. 

Sonos zou op het punt staan om een drietal nieuwe audioproducten te presenteren: een nieuwe Playbar, een Sub en een vernieuwde Play:5.

https://www.bright.nl/nieuws/artikel/5110276/sonos-presenteert-nieuwe-playbar-sub-en-play5-juni

 

@iMM_Confidential, ik heb het toevallig net zelf ook gezien! Bedankt voor uw bericht en laten we maar hopen dat de geruchten waar zijn en er snel iets gepresenteerd gaat worden! 🤞🏻

Reputatie 5
Badge +3

Met Dts ondersteuning zou ik al blij zijn, kan ik mijn hoop schijfjes weer bekijken 😆