Vraag

Play loskoppelen.

• 14 september 2020
  • 3 reacties
  • 253 Bekeken

Goeden dag,

Ik heb nu een Arc, sub en 2 one’s als home cinema set ingesteld.

Ik overweeg 2 five’s aan te schaffen en deze in eerste instantie als surround speakers te gebruiken maar ook voor muziek te luisteren als stereo paar.

Kan ik hier makkelijk in switchen, of moet ik ze dan elke keer opnieuw instellen als home cinema set of stereo paar?

3 Reacties

Reputatie 5
Badge +3

De vraag is of die fives in de surround veel gaan toevoegen ten opzichte van de ones, het gaat daarbij immers alleen om de kanalen aan de achterzijde. Om op je vraag te antwoorden, je moet inderdaad telkens omschakelen tussen Stereo en Surround en dat is nogal bewerkelijk. Dat is bij je huidige opstelling met de ones trouwens niet anders, je zult dezelfde stappen moeten volgen.

Je eerste punt had ik al voorzien, de meerwaarde zit hem dan ook in het beluisteren van muziek.

ik vind de stappen te veel gedoe om dit als standaard te gaan gebruiken. De five’s zullen er dan helaas niet komen.

ik hoopte dat er dmv de nieuwe app dit versoepeld zou worden maar helaas. Bedankt voor je reactie.

Reputatie 6
Badge +3

In mijn beleving blijft het ook vreemd om stereospeakers achter/naast de luisterpositie op te stellen. In dat opzicht zou het überhaupt kunnen wisselen van surround naar stereo een vreemde optie zijn, want dan moet je ook de positie van de speakers veranderen. 

Reageer