one surround speakers vallen uit

  • 12 October 2021
  • 3 reacties
  • 57 Bekeken

Badge

Ik heb in huis een beam gecombineerd met 2 One Speakers voor Surround geluid . Dit heeft goed gewerkt , alleen de laatste tijd vallen de One speakers bijna dagelijks weg ,het blauwe lichtje op de speaker knippert dan. Als ik de steker eruit haalt en later weer in doet , dan werkt het weer , maar dat is niet de bedoeling vind ik.

wat kan hier aan de hand zijn


Reageren op dit topic is niet mogelijk.

3 Reacties

Reputatie 7
Badge +3

Om te beginnen de vraag hoe is e.e.a. aangesloten? Maak je gebruik van WiFi versterkers? 

Het mooiste is om de Beam bedraad aan toesluiten aan je router en om dan zo Sonosnet op te bouwen. 

Badge

Bij mij is alles draadloos , als ik bij systeem kijk dan staat Beam op WM1 en de surroundspeakers op wm2 .  Ik heb thuis KPN experiabox v10 met 2 superwifi punten.  Heb eerder netwerkproblemen gehad , toen was de beam bedraad aangesloten , nadat ik deze kabel eruit heb gehaald waren m’n netwerkproblemen voorbij. Daarna heeft het allemaal prima gewerkt , tot sinds kort. Nu vallen mijn surroundspeakers steeds weg

Reputatie 7
Badge +3

Ik ben niet zo’n netwerktechneut, maar ik weet dat er recent problemen met wegvallende surrounds gemeld zijn bij de V10a. Kpn zou inmiddels een update hiervoor hebben, welke opgehaald zou moeten worden na een reset van de experiabox.