Vraag

One SL werkt enkel met kabel

• 26 maart 2020
  • 1 reactie
  • 93 Bekeken

Ik heb zojuist een aantal uren gepuzzeld om de Sonos One SL weer aan de praat te krijgen. Met veel pijn en moeite lukte het om hem door middel van een UTP kabel weer online te krijgen. Wanneer ik de kabel verwijder en de ONE SL zou moeten overspringen op wifi verdwijnt hij uit de controller app. Het is wel vreemd dat de gekozen muziek wel doorspeelt als je op play drukt op het apparaat zelf. 

Verder kan ik ook in de tooling van de router zien dat het apparaat wel verbinding heeft met internet maar is weer niet bereikbaar via Spotify/Apple airplay. De oudere Play:1 werkt zonder problemen in de woonkamer. 

Om het probleem aan te geven heb ik ook 2x een diagnose gemaakt van de situatie bedraad (case 1457756112) en na het verwijderen van de kabel en het wegvallen van de Sonos (case 1958124806). 

Graag hulp bij het oplossen van dit probleem want ik weet niet meer wat de oorzaak kan zijn...

1 Reactie

Reputatie 5
Badge +3

Als je snel hulp wilt kun je beter even bellen met Sonos. Dit is een gebruikersforum waar Sonos af en toe meekijkt. Alleen Sonos zelf kan iets met de diagnose.

Reageer