Beantwoord

Nummers worden niet afgemaakt

  • 3 March 2019
  • 8 reacties
  • 395 Bekeken

goedemorgen, alle nummers worden niet afgemaakt. Wat kan ik eraan doen
icon

Beste antwoord door Tim S 4 March 2019, 10:56

Bekijk origineel

Reageren op dit topic is niet mogelijk.

8 Reacties

Reputatie 1
Badge +1
Dat is vervelend. Maar niet afgemaakt als in spotify of deezer of mediabibliotheek? Ieder nummer voordat een ander begint. Ook een enkel liedje?
Kuifje
Dat is inderdaad vervelend. Het is via Spotify en bij ieder nummer inderdaad
zojuist alles een reset gegeven en weer opnieuw ingesteld maar helaas nog steeds het geval. Heel vervelend
Hier hetzelfde probleem. Liedjes vanaf Spotify worden niet altijd afgemaakt en gaan zomaar door naar het volgende nummer zonder dat dat aangegeven is op de app. Wat al geprobeerd? De internet modem (Ziggo), stekker eruit. De router, stekker eruit. Alles gereset. Ook op iPhone van mij en vrouw gereset. Sonos draait hier op 3 Play:1 units en 1x Sonos Connect. Allen bedraad aangesloten op netwerk. Heb een diagnose aangemaakt richting Sonos: 740346644. Kan iemand van Sonos eens kijken wat er loos is?
Reputatie 1
Badge +1
Het crossfaden in de app en bij spotify uitgezet? Ja? Dan weet ik het ook niet. Sorry.
Kuifje
Ja, crossfaden staat uit. Ik heb gisteren met Sonos via twitter gesproken. Die gaven als tip, om alles units van de stroom te halen en dan weer aan te sluiten. Dat heeft geholpen. (Wel vervelend, apparaten staan op plekken waar ik niet heel makkelijk bij kon maar goed, opgelost).
Reputatie 1
Badge +1
Lekker voor je WTM81. Nu yvi2705 nog.
Reputatie 7
Badge +2
Als de problemen nog aanwezig zijn, neem dan graag even telefonisch contact op, of stuur een mail naar support@sonos.com, en stuur dan ook graag een diagnose mee aangemaakt kort nadat de problemen zich voordoen.