Beantwoord

nummer uit afspeellijst verwijderen

  • 2 January 2019
  • 10 reacties
  • 7463 Bekeken

Badge
ik wil een nummer uit een bestaande afspeellijst verwijderen door de drie bolletjes rechts van het nummer te selecteren en dan te kiezen voor: meer, verwijderen uit je favoriete nummers
en krijg dan de melding "dit item zit nog niet in mijn muziek"

hoe kan ik wel een nummer verwijderen ?
icon

Beste antwoord door Langbeest 2 January 2019, 19:12

Bekijk origineel

Reageren op dit topic is niet mogelijk.

10 Reacties

Reputatie 5
Badge +3
Waar staat het nummer?
Spotify
Eigen bibliotheek
NAS
Itunes?
Badge
Het nummer staat in een afspeellijst op de app van sonos in "mijn sonos"
Reputatie 5
Badge +3
Oke ....maar hij moet uit een bibliotheek komen bijvoorbeeld spotify,NAS,Itunes,of "hard" op je telefoon
etcetera
Badge
vanuit Deezer
Reputatie 5
Badge +3
Het klopt dat het zo niet gaat.
De Deezer afspeellijst staat niet fysiek in je Sonos app maar de app verwijst naar deze lijst
Je zult dit nummer dus moeten verwijderen uit de afspeellijst in Deezer zelf.
Badge
ok, maar nummer staat op deezer onder "topnummers" maar bij de opties kan ik het daar niet verwijderen.
Reputatie 5
Badge +3
nee dat klopt ook.
Deze lijst is samengesteld door Deezer zelf en daar kun je geen individuele nummers verwijderen.
Alleen bij zelf samengestelde lijsten kan dat, net als bij Spotify.
Optie is om de lijst te kopiëren in Deezer naar een eigen afspeellijst.
Nu kun je wel individuele nummers verwijderen doordat het een "eigen" afspeellijst is geworden.
Badge
ik begrijp niet hoe dat nummer dan in een door mij aangemaakte afspeellijst in Sonos terecht komt en daar dus niet meer te verwijderen is. Andere nummers in diezelfde afspeellijst zijn wel te verwijderen.
Badge
in de sonos app is het nu toch gelukt via "Afspeellijst bewerken" en vervolgens het nummer met het rode kruisje verwijderen. bedankt tot zover !
Reputatie 5
Badge +3
oke, was in de veronderstelling dat het een lijst was die door Deezer zelf was aangemaakt.