Beantwoord

nieuwe wifi

  • 23 October 2020
  • 1 reactie
  • 227 Bekeken

Ik heb een nieuwe modem en dus nieuwe WIFI. ik loop vanag haf vijf te klooien om de wifi over te zetten. hij herkent de wifi niet meer alle stappen door lopen, printer ging als tierelier, internet loopt weer als een zonnetje, maar Sonos blijkt gewoon weg niet te werken. wat ik ook probeer. waardeloos en ik zoals ik overal lees ben blijkbaar niet de enige. Misschien iemand nog een oplossing ? 

icon

Beste antwoord door 106rallye 23 October 2020, 20:21

Bekijk origineel

Reageren op dit topic is niet mogelijk.

1 Reactie

Reputatie 7

Een nieuw wifinetwerk leren aan Sonos is wat moeilijker omdat Sonos geen display heeft en de app slechts een afstandbediening voor de devices is. Mogelijk had je op het ode netwerk wel vast de gegevens van het nieuwe in kunnen voeren - Sonos kan de gegevens van meerdere netwerken onthouden. Nu je oude netwerk, zo begrijp ik, uit de lucht is, is dat moeilijker. Je zou ook gewoon het SSID en het password van je oude netwerk ook voor het nieuwe gebruiken. Scheelt een hoop gedoe, ook met andere apparaten.

Uit je verhaal wordt het mij niet helemaal duidelijk waar het in de stappen op https://support.sonos.com/s/article/1061?language=nl_NL nu precies misgaat. Voldoet je nieuwe wifi aan de voorwaarden voor Sonos (voor de veel apparaten 2,4Ghz b/g/n? Heb je al geprobeerd één van de apparaten (tijdelijk) bedraad aan te sluiten en dan de wifigegevens te keren.