Move na 3 uur leeg

  • 4 June 2021
  • 5 reacties
  • 149 Bekeken

Als ik de move gebruik dan is de batterij na 3 uur helemaal leeg. Dat zou 10 uur moeten zijn. Weet iemand waar dat aan kan liggen en hoe dat opgelost kan worden?


Reageren op dit topic is niet mogelijk.

5 Reacties

Reputatie 1
Badge +2

Hallo @Paulpga en welkom op onze Sonos Community!

 

Spijtig om te horen dat je dit probleem ervaart met de Move. Om je beter te kunnen helpen, moet ik enkele vragen stellen zodat wij samen naar een oplossing toe kunnen werken. Speel je muziek af met een hogere volume? Maak je gebruik van de microfoon met een spraakassistent of TruePlay? Zorg ervoor dat de Sonos Move geüpdatet is. In het algemeen is het van de Move verwacht dat deze ongeveer 10u gedurende kan afspelen met een lager volume. 

 

Graag verneem ik van je.   

Hallo Cristian,

 

dank voor je reactie. Ik speel geen muziek af op hogere volumes. Wel staat de microfoon standaard aan en is de spraak assistent geactiveerd. Automatische trueplay tuning staat ook aan.

 

De speaker is bijgewerkt met de meest recente update.

 

Kun je met deze informatie verder?

 

gr, Paul

Reputatie 1
Badge +2

Bedankt @Paulpga voor de aanvullende informatie.

In dit geval raad ik je aan om eerst de Move op te laden tot 100% batterij. Vervolgens kan je een diagnose sturen in de Sonos App met de Move op 100%. Vervolgens haal de Move van de oplader af en laat hem afspelen tot de batterij op 20% staat. Daarna stuur nog een diagnose vanuit de Sonos App. Zo hebben zij een bewijs van de uren van hoelang de batterij van de Move heeft geduurd.

Wat de diagnoses betreft kunnen wij deze op het forum niet inlezen maar deze stappen kan je ondernemen voordat je contact met de klantenservice opneemt, zodat zij direct kunnen kijken of er iets inderdaad misgaat.

 

Bij deze hoop ik je voldoende te hebben geïnformeerd. 

Dank je wel. Ik ga de gegevens verzamelen en opsturen.

 

Reputatie 7
Badge +3

Vergeet vooral niet om beide diagnose nummers te noteren. Deze heb je nodig wanneer je contact opneemt met Sonos.