kom niet verder dan invullen email bij nieuwe installatie

  • 25 December 2022
  • 5 reacties
  • 123 Bekeken

Sonos liep vast. Heb een nieuwe installatie gedaan. Alles op fabriek instellingen terug gezet maar kom niet verder dan invullen e mail adres. Daarna krijg ik een fout melding. Of mijn telefoon is verbonden met de wifi. En dat is hij....

 


Reageren op dit topic is niet mogelijk.

5 Reacties

Reputatie 5
Badge +3

Dit kan natuurlijk van alles zijn, op welk punt van de installatie loopt het mis? En waarom heeft U gekozen voor een harde fabriek reset, dit is eigenlijk nooit nodig.

Reputatie 7

En je telefoon is met hetzelfde wifi-netwerk verbonden als waar je de Sonos devices mee wilt verbinden? En voldoet aan de Sonos minimumvereisten? Zie https://support.sonos.com/nl-nl/article/sonos-app-requirements

En je telefoon is met hetzelfde wifi-netwerk verbonden als waar je de Sonos devices mee wilt verbinden? En voldoet aan de Sonos minimumvereisten? Zie https://support.sonos.com/nl-nl/article/sonos-app-requirements

Mijn telefoon is een nokia x20 andriod versie 13. Gisteren met de telefoon van mijn vrouw is het installeren uiteindelijk wel gelukt. Installeren van de beam ging goed maar de subboxen van ikea gaf een probleem bij het samenvoegen van die twee.

Daarna via mijn telefoon geprobeerd via zoek bestaand netwerk…...app kan niets vinden…..daarna nieuw systeem installeren….zelfde probleem bij het invoeren van e mail adres dialog venster met de tekst Laten we dat nog een keer proberen...

Reputatie 5
Badge +3

Als U het systeem werkend heeft geïnstalleerd op de telefoon van U vrouw kunt U datzelfde account ook met inlog en wachtwoord op een andere telefoon of tablet installeren. Daar hoeft dan geen nieuw account gemaakt te worden.

Reputatie 7

Ter toelichting: Sonos werkt maar met één account. Als je meerdere telefoons hebt, moet je dus bij de app steeds dezelfde gegevens invullen. Vervolgens kun je in de app wel kiezen voor (bijvoorbeeld) een eigen Spotify account.