Beantwoord

Kan mijn Connect niet meer verbinden

  • 13 July 2021
  • 7 reacties
  • 482 Bekeken

ik probeer mijn connect, wegens regelmatig geen muziek, terug te installeren. Maar ik moet steeds wachten op het wit licht, maar er blijft een geel/groen knipperen.

icon

Beste antwoord door Dylan S 14 July 2021, 10:15

Bekijk origineel

Reageren op dit topic is niet mogelijk.

7 Reacties

Reputatie 3
Badge +2

Hallo @Amato, welkom bij de Sonos community!

Graag zou ik van je willen vragen om goed te kijken of het lampje oranje of groen knippert.

Als het lampje groen knippert dan houdt dit in dat de Connect gereset is en opnieuw bijgevoegd moet worden aan het Sonos systeem.

Voor het opnieuw bijvoegen van de Connect aan het Sonos systeem, raad ik aan om het volgend artikel door te nemen: Sonos apparaat toevoegen aan een bestaand systeem.

 

 

 

Hallo.

Ook ik ervaar een probleem met het verbinden van mijn Connect. Het witte lampje blijft knipperen met tussenpozen van een seconde. Ik heb de router en de connect beiden al diverse keren uit en aan gezet en de Connect proberen te resetten.bij het resetten ging wel het oranje lampje branden, maar daarna alleen maar wederom een knipperend wit lampje.

Kan iemand me helpen de Connect aan de praat te krijgen?

Vriendelijke groet, 

Léon

 

Badge

Ik heb eenzelfde soort probleem, ik wil mijn oudere Connect g1 opnieuw gebruiken in een andere ruimte maar krijg het maar niet voor elkaar op het apparaat te installeren.

stappen die ik heb ondernomen zijn:

1. De oude Sonos S1 app geïnstalleerd,

2. nieuw Sonos toevoegen, vervolgens zoekt de app maar kan geen Sonos apparaat vinden. Het lampje van de Connect is wit en brand zonder te knipperen.

Wie kan mij verder helpen?

Ik kan, na een factory reset, geen verbinding meer maken met mijn SONOS Connect. Het lampje knippert groen, maar mijn SONOS app vindt de SONOS Connect niet.

 

Wie kan mij helpen?

Reputatie 3
Badge +2

Hallo @Hendrik V.,

In dit geval raad ik aan om even de Sonos app te resetten.

Daarna kan je opnieuw proberen om de Connect in te stellen. 

De Sonos app resetten kan als volgt: 

Open de Sonos app → Ga naar Instellingen (het zonnetje rechtsonderin) → Kies hier voor App voorkeuren → Helemaal onderaan vind je de optie App resetten.

Na de reset is het net alsof je de app voor de allereerste keer opent. Accepteer de voorwaarden en kies vervolgens voor 'Verbinding maken met een bestaand systeem’.

Kies vervolgens voor 'Aanmelden’ en meld je aan met je Sonos account gegevens.

Indien de Connect daarna niet automatisch verschijnt om toe te voegen, navigeer dan naar Instellingen → Systeem → Product toevoegen.

Ik verneem graag van je of dit geholpen heeft!

 

 

Ik had mijn SONOS app al volledig opnieuw geïnstalleerd en ook de toestellen gereset naar de fabrieksinstellingen. Niets hielp. Mijn SONOS 5 kon ik wel weer aan de praat krijgen, maar mijn connect niet. Echter, wanneer ik 's anderendaags 's morgens mijn gsm opende werd ik uit het niets uitgenodigd om mijn connect te verbinden. Dat is uiteindelijk gelukt. Het is me een raadsel wat er ' s nachts gebeurd is.

 

Mijn conclusie: als het niet lukt, laat je alles best even liggen. Misschien komt het vanzelf in orde (of misschien niet).

Maar het heeft me wel veel negatieve energie gekost 😡.