Beantwoord

Joe FM radio werkt niet

  • 9 October 2020
  • 10 reacties
  • 1132 Bekeken

Badge

Zoals de titel het zegt

andere radiostations werken wel

icon

Beste antwoord door KenVandeput 6 January 2021, 12:38

Bekijk origineel

Reageren op dit topic is niet mogelijk.

10 Reacties

Reputatie 6
Badge +3

Fijn dat het werkt en ook dat je de oplossing hier nog even hebt achtergelaten. Er komen regelmatig vragen voorbij mbt niet werkende radiostations, wellicht hebben ze hier iets aan.

Dag Eddie,

Ik hoop dat het opgelost is. Het bleek een obscuur DNS probleem te zijn (wat ik op zich niet volledig snap maar goed). Router instelling aangepast om altijd Google DNS (8.8.8.8) te gebruiken en nu werkt het terug. Blijkt achteraf dus zeker geen Sonos probleem te zijn.

Bedankt voor de hulp!

Reputatie 6
Badge +3

Het is een wazig probleem, hier (in NL) speelt ie prima, het is een Belgische zender. Ik zou eens testen of de zender wel speelt via TuneIn op een telefoon of laptop.

Bedankt Eddie. 

Hier werkt het niet. Sonos v2 controller app ook al eens verwijderd en terug geïnstalleerd. 

Hoe zou ik dit verder kunnen testen/onderzoeken? 

Reputatie 6
Badge +3

Even aangezet via TuneIn (stond al bij de favorieten) en werkt prima.

Hoi,

 

Sinds enkele dagen speelt Joe FM niet meer via TuneIn. Werkte daarvoor al aantal jaar zo. De zender kan nog steeds gevonden worden maar verbinden/muziek spelen lukt niet.

Andere radiozenders werken wel. 

Joe zelf stelt dat ze TuneIn niet ondersteunen maar wel Radioplayer. Radioplayer zie ik echter niet terug in lijst van beschikbare services.

 

Edit: Joe selecteren via Sonos Radio geeft exact hetzelfde gedrag als via TuneIn. Connectie lijkt niet mogelijk. 

Badge

Bedankt

Reputatie 6
Badge +3

trouwens….dit is wel een leuke zender zeg, heb `m al de hele dag opstaan.

Reputatie 6
Badge +3

Ik heb `m even getest via Sonos Radio en werkt hier gewoon.

Badge

Ik heb diagnose info verzonden: 2045671951