Vraag

Is there a discount for people who work in Healthcare?

  • 13 December 2020
  • 7 reacties
  • 154 Bekeken

Dear Sonos,

So I recently bought a Sonos ONE and was very pleased with this product. I was instantly sold to your awesome product and now I want to add a ONE SL so I can create stereo. Later on I want to add a soundbar to create a surround sytem. Anyways this is step-by-step process since these products aint cheap. Although a small discount is always welcome and might fasten the process :grin:

Now a friend of mine told me there is a disscount for people who work in the hospital during these corona times. He saw someone say this in a facebook group. You’d have to email your story and proof to sonos-eu@sonos.com..  I did this ( and also tried through facebook sonos ) but got no reply. It has been two weeks now and I still have no reply so i’m trying through this channel to reach out to the Sonos team.

My question, is this fake news or is there some sort of disccount for the corona workers?
Would be awesome if it’s true and no hard feelings if it’s not :smile: I will still be a fan !

Sincerely,
A new sonos fan
 


Reageren op dit topic is niet mogelijk.

7 Reacties

Reputatie 5
Badge +3

I hope it’s fake

 

I hope it’s fake

 

So empathic and kind of you !

Ate too much lemons today? 😄

Atleast you confirm what I learned during this crisis :) People are so selfish and egocentric nowadays. I'm even considering a carrier switch because of that. Anyways keep on spreading the good vibes human! It really suits you ;) 

Reputatie 7
Badge +3

 Sonos heeft korting voor iedereen in deze decembermaand. En dat is maar goed ook. Kom op zeg, bedelen om korting omdat je in de zorg werkt. Net zo als al die mensen die ergens in de zorg op de achtergrond werken en de Corona bonus ontvangen. Te schandalig.
Respect voor alle frontmedewerkers, maar er zijn grenzen. We hebben het allemaal lastig.
Persoonlijk kan ik eigenlijk alleen maar medelijden hebben met de auteur en voor de zekerheid……...de citroenen waren heerlijk. 

 Sonos heeft korting voor iedereen in deze decembermaand. En dat is maar goed ook. Kom op zeg, bedelen om korting omdat je in de zorg werkt. Net zo als al die mensen die ergens in de zorg op de achtergrond werken en de Corona bonus ontvangen. Te schandalig.
Respect voor alle frontmedewerkers, maar er zijn grenzen. We hebben het allemaal lastig.
Persoonlijk kan ik eigenlijk alleen maar medelijden hebben met de auteur en voor de zekerheid……...de citroenen waren heerlijk. 

Gast, ik zit hier helemaal niet te bedelen. Ik wil alleen fact checken of die actie er effectief is. Ik heb effectief zo een post op FB gezien.... Te veel citroen in die ogen om deftig te lezen precies..  Anyways i'm out of this toxic environment 😃 So long chat warriors. Dacht dat ik hier Sonos medewerkers zou kunnen bereiken IPV zuurpruimen 😆

Reputatie 7
Badge +3

Zelf ook wat beter lezen dan, dit is een gebruikersforum en dan nog een Nederlandse ook.

Maar ok, ik heb het nogmaals gelezen en kom toch weer tot de conclusie dat het toch echt erg op bedelen lijkt. Het is duur, ik ben een zorgmedewerker en heb het moeilijk dus een beetje korting zou welkom zijn. Kom op zeg. 

Misschien slecht verwoord dan, was zeker niet de bedoeling. Ik zal vragen om dit bericht te laten verwijderen gezien dit alleen maar slechts reacties uitlokt. 

Alvast m'n excuses voor de, precies fout verwoorde, vraag. 

 

 

Reputatie 7
Badge +3

Ok vooruit, ik ben ook de lulligste niet. Dit heb ik gevonden, schrik niet van de negatieve reacties, al ben ik het er voor een groot deel wel mee eens. Een belletje met Sonos kan je dus info verschaffen.

https://nl.pepper.com/aanbiedingen/zorg-only-30-korting-op-alle-sonos-producten-145502

succes.