Beantwoord

Ik mis mijn Sonos devices in Spotify Connect op mijn iOS device

  • 14 October 2019
  • 2 reacties
  • 240 Bekeken

Hallo,

Op mijn iPhone X zie ik sinds een week of wat mijn Sonos devices niet meer tevoorschijn komen in de Spotify app onder Spotify Connect.

  • In de Sonos app op iPhone X zie ik de Sonos devices wel.
  • Op mijn MacBook Pro en iPad zie ik mijn Sonos devices wel onder Spotify Connect.
  • Alle mijn Apple devices zijn ingelogd onder hetzelfde Apple account en Spotify account
  • Alle devices (Sonos en Apple) zijn aangesloten op hetzelfde (UniFi) WiFi netwerk (netwerk performance is zeer goed)
  • iOS 13.1.2, Spotify app versie 8.5.26.893
  • Reeds gedaan: Spotify app op iPhone X verwijderd, herstart, opnieuw geïnstalleerd
Ik heb op dit forum en andere bronnen gezocht, maar kom nergens deze specifieke problematiek tegen. Ik hoop dat iemand me hier verder kan helpen.
icon

Beste antwoord door Tim S 15 October 2019, 10:06

Bekijk origineel

Reageren op dit topic is niet mogelijk.

2 Reacties

Reputatie 7
Badge +2

IPhones & IPads welke draaien op iOS12 & iOS13 kunnen helaas problemen ervaren met de Spotify Connect functie.

Spotify is zich hier bewust van, en werkt er hard aan om dit op te lossen d.m.v. een app-update.

Wanneer deze gaat uitkomen hebben wij van Sonos helaas geen zicht op, maar we hadden wel vernomen dat dit in Oktober zou plaats vinden.  

Tot die tijd moet ik helaas verzoeken geduld te houden.

Dank Tim. Inmiddels werkt de boel weer. Had inderdaad te maken met wat je aangaf.