het volume van mijn geluid gaat vanzelf harder en zachter

  • 15 November 2019
  • 3 reacties
  • 1524 Bekeken

Het volume verspringt van mijn speakers zodra ik tv kijk of radio luister via de tv.

 

Als ik via tunenl een radio zender op zet gebeurd dit niet.

Ik heb ook een diagnose verstuurd en al eerder een bericht geplaatst maar hier word niet op gereageerd

 

1423813284 is het nr van de diagnose

 

Waar kan dit aan liggen?

 

 


Reageren op dit topic is niet mogelijk.

3 Reacties

Reputatie 7
Badge +2

Hey Maikey,

Zou je een verschil horen in de TV zijn eigen speakers (als je de Playbar zou ontkoppelen?) waarin deze het ene moment een film laat horen en het volgende moment radio via de TV zou laten horen?

Weet dat TV geluid door de Sonos Playbar als TV word gezien, niet als muziek.

Zo zul je op de One SL surround speakers waarschijnlijk minder vernemen van ‘t radio station wat in stereo word aangeboden, Radio word namelijk niet als Dolby Digital 5.1 geboden.

Misschien dat je juist hier aan refereert? dat de surround speakers amper te horen zijn op Radio via de TV?

Zie ook graag onze Home Theater community topic, waarin je het kopje “Stereo vs Dolby Digital 5.1” kan uitklappen voor meer informatie.

Nee het is echt dat het volume steeds verspringt van harder naar zachter... het is ook niet een beetje maar heel erg. Heb voor n hoop geld speakers gekocht en ik erger me mateloos eraan tijdens het tv kijken.

op de speakers van de tv is dit niet te horen. 

Kun je niets terug vinden in de diagnose?

Reputatie 5
Badge +3

Hey Maikey. In de diagnose die je hebt geplaatst zie ik enkel dat het geluid is aangepast door een Samsung telefoon en via de IR van een afstandsbediening. Als je nog een diagnose kunt plaatsen kort gemaakt nadat het probleem zich voordoet kunnen we die ook uitlezen.