Is een HDFury Arcana goed?

  • 9 November 2021
  • 8 reacties
  • 1346 Bekeken

Beste allemaal,

Heeft iemand weleens bij https://www.hdfury.eu/ besteld en is de site betrouwbaar, ervaring ?

Volgens Scamadviser heeft de site een trustscore van 100/100 goed dat zegt niks.

Ik wil graag een HDFury Arcana bestellen voor mijn Sonos Beam Gen2, webshopchecker meld dat het domein langer dat 4 jaar maar kan geen reviews vinden.

Graag jullie advies/hulp hierin.


Reageren op dit topic is niet mogelijk.

8 Reacties

Reputatie 6
Badge +3

Ik lees alleen maar positieve berichten over de Arcana icm Sonos, maar….die is toch gewoon bij Amazon.nl te bestellen (?).

 

https://www.amazon.nl/HDFury-HDF0160-eARC-adapter-audioformaten-eARC-geluidssystemen/dp/B08DF7GRCB/ref=asc_df_B08DF7GRCB/?tag=nlshogostdde-21&linkCode=df0&hvadid=454717163742&hvpos=&hvnetw=g&hvrand=8780113833697789155&hvpone=&hvptwo=&hvqmt=&hvdev=c&hvdvcmdl=&hvlocint=&hvlocphy=1010446&hvtargid=pla-1114902571337&th=1

Bedankt voor je reactie Eddie.

Ik had dat ook al gezien enkel er is wel een verschil in prijs! :)

 

Volgens HDFury.com (reactie op mijn email) schijnt HDFury.eu een reseller te zijn en betrouwbaar.

Zou fijn als iemand hier is die op HDFury.eu eerder heeft besteld en zijn of haar ervaring deelt.

Goed ik heb geduld.

Reputatie 6
Badge +3

Nou daar verschillen wij dan nogal van mening; voor 30 euro verschil (bij HDfury.eu betaal je nog shipping kosten zag ik) zou ik `m het liefst morgen in huis willen hebben en weet ik zeker dat ik nooit gezeur heb als ie terug moet omdat het product niet voldoet.

Nou daar verschillen wij dan nogal van mening; voor 30 euro verschil (bij HDfury.eu betaal je nog shipping kosten zag ik) zou ik `m het liefst morgen in huis willen hebben en weet ik zeker dat ik nooit gezeur heb als ie terug moet omdat het product niet voldoet.

Eens! :relaxed:

Shipping op HDFury.eu valt overigens wel mee.

 

Reputatie 6
Badge +3

Sorry….het verschil met Amazon is geen 30 Eur maar 33,90 Eur :joy: . Ik ben geen fan van Jeff maar ik zou wel weten waar ik `m zou bestellen. In tegenstelling tot jou heb ik geen geduld :joy: .

 

 

 

Badge

Ik heb de arcana hier. 
werkt prima met apple tv 4k en beam 2. 
gewn problemen meer met lyp sync en dolby atmos aanwezig. 
wel 2.1 hdmi kabels gebruiken

Reputatie 2
Badge +2

Hier ook goede ervaring van HD Fury in combinatie met Apple TV 4K en Sonos Arc+Sub+2xOneSL en (Xiaomi) Wemax A300 4K beamer. De Arcana biedt ook veel mogelijkheden om in te stellen en heeft op Discord een zeer actieve community van volgers waar je veel vragen kunt stellen. HD Fury voert ook een wat grotere eArc splitter met meerdere ingangen onder de naam vrroom. 

Waar je moet kopen zou ik niet kunnen zeggen (ik heb de mijne via marktplaats) maar het product is voor mijn doelen prima op orde en z’n prijs zeker waard. Dolby Atmos zou in mijn opstelling anders geen optie geweest zijn.

Badge +1

(-Edit) Bericht verwijderd. Het is niet toegestaan producten te verkopen via de community.