De goede configuratie alstublieft

  • 27 September 2022
  • 2 reacties
  • 52 Bekeken

Hoi, ik was in het bezit van 2 X play 1 speakers, De bas luidspreker, en de playbar. En dat gaf een redelijk geluid. Maar ik wilde het beter dus heb twee play 5 speakers gekocht. Nou en ik ging er eens goed voor zitten. Maar vind het een beetje tegenvallen. Het geluid klinkt erg plat. Heb de twee nieuwe speakers ingezet als stereo paar. En nog een vraag, is het hier ooit wel eens iemand gelukt om Treu-Play te installeren. App zegt altijd dat er teveel achtergrond geluid is

 

Koos


Reageren op dit topic is niet mogelijk.

2 Reacties

Reputatie 7

Hoe iets klinkt is zeer persoonlijk. Smaken verschillen. Als het geluid van de Five’s je niet bevalt zou ik ze terugsturen. Aan de andere kant: Trueplay moet gewoon kunnen. Bij mij is het wel eens mislukt, maar meestal gaat het goed. Een rustiger moment op de dag (of nacht) uitkiezen? Andere (geleende?) iPhone?

Reputatie 7
Badge +3

Hoesje van de iPhone/iPad gehaald? Meerdere keren TruePlay gedaan, nog nooit een melding gehad.

Begrijp ook niet helemaal het begin van je betoog. Je wilt een beter geluid van je surroundopstelling en koopt dan 2 five’s die in stereo geplaatst worden. Hoe speel je de muziek af en wat doe je bij tv kijken? Meerdere kamers koppelen bij tv kijken is niet aan te raden.