Beantwoord

bepaalde nummers afgespeeld via de iphone 6s stoppen elke keer op hetzelfde moment

  • 14 May 2019
  • 7 reacties
  • 116 Bekeken

Badge
Ik word gek.... als ik bepaalde nummers (tidal) via mijn laptop op mijn sonos systeem afspeel, gaat het goed, doe ik het via mijn iphone 6s (ook tidal) dan stoppen bepaalde nummers elke keer op hetzelfde moment en begint het volgende nummer
icon

Beste antwoord door Felix Fabri 14 May 2019, 15:26

Bekijk origineel

Reageren op dit topic is niet mogelijk.

7 Reacties

Ik heb ongeveer hetzelfde met iPhone X en beide iPads. Sonos begint spontaan aan het volgende nummer, terwijl het spelende nummer nog niet klaar is. Uiterst irritant. Hij doet dat niet als ik vanuit de centrale bibliotheek afspeel, alleen vanaf Apple’s.
Badge
Hoi waternestje. Inmiddels met helpdesk sonos gebeld. En het ligt wrs toch aan snelheid modem. Mijn modem was vrij gedateerd. Ik krijg nu een nieuwe van mijn internet provider. Als je op je apple apparatuur een speedtest doet zie je je download snelheid. Ligt die onder de 100 mbps dan kan je problemen krijgen met het streamen in de hoogste kwaliteit. Ik zou dat als je dit
Probleem hebt sowieso naar laagste kwaliteit zetten en dan kijken of je probleem nog hebt.
Sterkte
Dank Felix, maar dat kan het bijna niet zijn. Omdat het bij mij om lokaal, dus binnen het WiFi netwerk, opgeslagen muziek is. Er gaat niets over het internet. Daar zou de bandbreedte een rol kunnen spelen. Maar ik ga het wel thuis onderzoeken. Zit nu in Frankrijk, zelfde euvel. Groet!
Badge
Okay Maar ik neem aan dat je vanaf je telefoon draadloos naar je sonos streamt toch? En dat je sonos speakers via wifi met je modem verbonden Zijn? If so dan kan het wel aan je modem liggen. Anyway sterkte. En bij mij werkt hij nu weer goed nu ik voor laagste kwaliteit streaming heb gekozen. Ciao Felix
Nogmaals dank Felix, ik ga het onderzoeken.
Fijne dag!
Badge
Joetoe en you re welcome
Badge
Joetoe en you re welcome