beam plus 2 one sl geen surround

  • 26 November 2020
  • 6 reacties
  • 311 Bekeken

Hallo ik heb net voor vrienden een beam met 2 one sl geplaatst. Het probleem is wanneer ik in de laatste fase van het installeren zit en ze wil koppelen als surroundspeakers dat niet lukt. Problemen met het netwerk wordt er dan gemeld. Wanneer ik ze in een andere groep als stereospeaker plaats is het geen probleem. Thuis heb ik die opstelling wel staan die werkt dus ik dacht ik gebruik die speakers eens maar het resultaat is hetzelfde. Dus lijkt me het netwerkprobleem de oorzaak maar wat kan ik daar aan doen? Bedankt alvast voor de reactie.


Reageren op dit topic is niet mogelijk.

6 Reacties

Reputatie 7

Geeft de app aan waarom het koppelen niet lukt? Dat zou wel iets verduidelijken.

Overigens: staat op de Beam de wifi aan? Die is namelijk nodig voor verbinding met surrounds…..

Hoi ik zou niet weten hoe je wifi kan uitzetten. Die werkt wel denk ik want al de rest werkt . Alles gaad goed in de installering tot de laatste fase surroundspeakers koppelen dan duurt het erg lang en komt er op de staan. Controleer je netwerk en of wifi.

Reputatie 7

Als de Beam het wel doet terwijl hij niet bedraad is aangesloten zal de wifi niet uit staan. Je kunt de wifi uit (of aan) zetten bij de instellingen van de Beam:

 

Bedankt alvast, inderdaad daar staat de wifi knop. Ik dacht alvop dat toestel staat toch geen wifiknop. Tja zit ik nog altijd met het probleem geen surround koppeling mogelijk en een stereopaar in ern andere groep maar niet samen met de beam in 1 groep.

Reputatie 7

Ik ben laatst telefonisch goed geholpen door Sonos…...

Zal dat best  maar proberen denk ik. Toch al bedankt hoor.Fijne avond