Beantwoord

Beam / geen geluid vis tv

  • 29 December 2018
  • 6 reacties
  • 1303 Bekeken

Alles geprobeerd, optische kabel en acr. Het wil maar niet lukken , nog steeds geen geluid via tv. Wie heeft de gouden tip?
icon

Beste antwoord door bcreative 2 January 2019, 20:16

Bekijk origineel

Reageren op dit topic is niet mogelijk.

6 Reacties

Eveneens gisteren de Beam via ARC gekoppeld. HDMI poort 1 geeft dan ook de screensaver weer. Muziek via de app en de gekoppelde SONOS Play-1s werkt perfect, evenals de koppeling afstandsbediening, maar geen geluid via de tv. Philips Easylink staat Aan, Luidsprekers tv al eens volledig uitgeschakeld, maar nog steeds de melding " ! EasyLink niet aangesloten Probeer het opnieuw.... ". Maar tot zover zonder resultaat. Ik ga morgen alle externe apparaten afkoppelen, TV volledig uitschakelen. HDMI kabel terug linken met ARC en zien of dit werkt, daarna de andere apparaten terug aansluiten op de verschillende HDMI poorten.
Ik weet het echt niet meer. Stekkers eruit gehad alles opnieuw gekoppeld.
Nog steeds melding ‘niet aangesloten ‘ probeer opnieuw... tevens extra koppelstukje erbij gekocht, alles waar die maar in past geprobeerd. Morgen maar overal foto’s van maken en terug naar mediamarkt. 😞
Idem hier, eveneens alles losgekoppeld, tv gereset naar standaard waarden maar het tv geluid wil maar niet overnemen. Ik ga eerstdaags even met Sonos België zelf even bellen denk ik. Toestel werkt perfect via de app, maar zou die ook heel graag op de ARC zien werken, want staat nu netjes voor de televisie en is toch uiteindelijk de bedoeling dat die daar ook voor werkt. Sucks, maar hopelijk kom ik eruit.
En werkt uw optische uitgang wel ?
Al eens op andere tv geprobeert?
Probleem opgelost gekregen! 😃

Software update uitgevoerd op mijn Philips (2012), hierdoor is de ARC in werking getreden en speelde het geluid automatisch af door de Sonos Beam. Ps geen optische uitgang op de TV aanwezig, maar wel dus met HDMI-ARC aan de praat gekregen.

T911E_2.19 (Date published: 2013-10-22):
https://www.p4c.philips.com/cgi-bin/cpcontent.pl?slg=nl&ctn=42PFL3207H/12&dct=FUS&did=nl&country=US&ofn=
Reputatie 5
Badge +3
Fijn om te horen dat het updaten van je tv het probleem heeft opgelost.