Vraag

Amazon Music

  • 10 December 2017
  • 11 reacties
  • 1110 Bekeken

Zojuist een abonnement genomen op Amazon Music unlimited, kom ik er net achter dat dat voor Sonos in Nederland (nog) niet werkt.
Is er zicht op wanneer dat hier actief wordt?

Reageren op dit topic is niet mogelijk.

11 Reacties

Badge
+1 Any information on when this will be fixed?
Same story here, no way to use Amazon Music Unlimited on my Sonos. Please fix ASAP.
Reputatie 4
Badge +3
Same story here, no way to use Amazon Music Unlimited on my Sonos. Please fix ASAP.

Hier is geen fix voor omdat dit geen probleem op het moment is, het is simpelweg gewoon nog niet beschikbaar.

Zojuist een abonnement genomen op Amazon Music unlimited, kom ik er net achter dat dat voor Sonos in Nederland (nog) niet werkt.
Is er zicht op wanneer dat hier actief wordt?


Helaas hebben we nog geen officiële informatie over wanneer dit actief zal worden.
Amazon Music is officieel beschikbaar in Nederland en jullie hebben geen plan of info wanneer dit beschikbaar wordt? Heel vreemd maar goed we wachten het wel af.
Reputatie 4
Badge +3
Amazon Music is officieel beschikbaar in Nederland en jullie hebben geen plan of info wanneer dit beschikbaar wordt? Heel vreemd maar goed we wachten het wel af.

We hebben zeker wel een plan. Maar we doen nooit uitspraken over data aangaande producten en services waar nog geen officiële informatie over bekend is. Met andere woorden, intern is er wel informatie over, maar gezien we geen beloftes willen maken die we niet waar kunnen maken, kunnen we daar simpelweg op dit moment niks over zeggen.

Daarnaast is Amazon Music Unlimited niet hetzelfde als de werkelijke Amazon Alexa service. Wat helaas voor veel verwarring lijkt te zorgen.
De hierna volgende info op de Sonos site is dan fout:

" Voor toegang tot Amazon Music Unlimited, meld je je aan voor de service via www.amazon.com/unlimited. Daarna open je de Sonos-app, navigeer je naar Amazon Music en klik je op de knop 'Browse Music'."

Erg jammer want ik heb op basis daarvan net een proefabo afgesloten!
Reputatie 2
Badge +1
De hierna volgende info op de Sonos site is dan fout:

" Voor toegang tot Amazon Music Unlimited, meld je je aan voor de service via www.amazon.com/unlimited. Daarna open je de Sonos-app, navigeer je naar Amazon Music en klik je op de knop 'Browse Music'."

Erg jammer want ik heb op basis daarvan net een proefabo afgesloten!


+1 zelfde verhaal hier...
Amazon Music is officieel beschikbaar in Nederland en jullie hebben geen plan of info wanneer dit beschikbaar wordt? Heel vreemd maar goed we wachten het wel af.

We hebben zeker wel een plan. Maar we doen nooit uitspraken over data aangaande producten en services waar nog geen officiële informatie over bekend is. Met andere woorden, intern is er wel informatie over, maar gezien we geen beloftes willen maken die we niet waar kunnen maken, kunnen we daar simpelweg op dit moment niks over zeggen.

Daarnaast is Amazon Music Unlimited niet hetzelfde als de werkelijke Amazon Alexa service. Wat helaas voor veel verwarring lijkt te zorgen.


Beste Nick P.

Uiteraard betreur ook ik dat de Amazon muziek service nog niet ingebouwd is.
Maar qua communicatie op de liggen er voor Sonos grote verbeterkansen. Met de huidige teksten op jullie website lijkt het erop dat je Amazon als service kunt activeren.

Vermeld duidelijk op jullie site dat dit nog niet kan en dat eraan gewerkt wordt. Dat voorkomt teleurstellingen!
Uiteraard is een concrete datum prettiger.

Aanvullend heb ik de vraag over een opmerking die je maakt.
"Daarnaast is Amazon Music Unlimited niet hetzelfde als de werkelijke Amazon Alexa service. Wat helaas voor veel verwarring lijkt te zorgen."
Om weer een andere teleurstelling te voorkomen, graag meer tekst en uitleg wat je hier zegt. Want nu laat je mij in verwarring achter. Kun je uitleggen wat je bedoeld? En beter nog, advies geven hoe hier mee om te gaan?
Als ik Alexa wil gebruiken, moet ik dan niet de Amazon music service activeren?
Reputatie 5
Badge +2
https://sonos-nl.custhelp.com/app/answers/detail/a_id/3810/~/amazon-music-and-sonos - is dit de website waar jullie deze info vandaan hebben? Want hier staat vermeld in welke landen Amazon Music beschikbaar is. Nederland of Belgie staan hier niet bij.
Mocht de informatie van een andere bron komen, dan hoor ik het graag want dan moeten we inderdaad misschien onze communicatie aanpassen.

Wat mijn collega bedoelde was meer dat niet iedereen het verschil ziet tussen de verschillende mogelijkheden bij Amazon die je hebt. Er is in het verleden wat verwarring bij sommige mensen geweest over het verschil tussen Alexa en Music. Deze hebben praktisch niets met elkaar te maken, de een is een voice assistant en de andere een muziekdienst. Je kan dus allebei gebruiken zonder problemen.
Amazon Music (ja, de Muziekservice) is in NL officieel beschikbaar, dat weet Sonos toch ook wel?
Sonos heeft, in een aantal landen, ook de integratie van Amazon Music in Sonos beschikbaar.
De website van Sonos is dus onjuist/verouderd, Amazon Music is wel beschikbaar in NL, maar de integratie met Sonos niet.
Dat lijkt mij een Sonos-issue.
Wat is het probleem om deze al ontwikkelde integratie ook voor NL "open" te zetten?

Ik lees allerlei vage antwoorden, maar technisch moet dit toch geen probleem zijn?
Conclusie: Dan kan het probleem alleen maar iets met geld te maken hebben, 1 van de 2 (Amazon of Sonos) vindt dat er aan hem betaalt moet worden door de ander, voordat de integratie beschikbaar is.
Reputatie 7
Badge +2
Amazon Music (ja, de Muziekservice) is in NL officieel beschikbaar, dat weet Sonos toch ook wel?
Sonos heeft, in een aantal landen, ook de integratie van Amazon Music in Sonos beschikbaar.
De website van Sonos is dus onjuist/verouderd, Amazon Music is wel beschikbaar in NL, maar de integratie met Sonos niet.
Dat lijkt mij een Sonos-issue.
Wat is het probleem om deze al ontwikkelde integratie ook voor NL "open" te zetten?

Ik lees allerlei vage antwoorden, maar technisch moet dit toch geen probleem zijn?
Conclusie: Dan kan het probleem alleen maar iets met geld te maken hebben, 1 van de 2 (Amazon of Sonos) vindt dat er aan hem betaalt moet worden door de ander, voordat de integratie beschikbaar is.

Bedankt voor uw feedback.
Mogelijk dat in de toekomst Amazon Music ook in Nederland op Sonos zal verschijnen, maar op het moment is dit helaas nog niet het geval.
Dit zijn verder afspraken tussen Sonos en de muziekdienst, waar de klant verder buiten staat, excuses voor het ongemak.