Vraag

Afspelen via Youtube en Radio apps

  • 7 January 2018
  • 4 reacties
  • 3453 Bekeken

Ik heb mijn Play 5 luidspreker net geinstalleerd en wil nu muziek van YouTube en Radio apps op mijn iPad via de luidspreker beluisteren. Wat moet ik nu doen om dit voor elkaar te krijgen?

Reageren op dit topic is niet mogelijk.

4 Reacties

Reputatie 1
Badge +1
YouTube wordt lastig. ( aparte app installeren:sonostube ) en radio via de sonos app met tunein.
Succes.
Kuifje
Reputatie 4
Badge +3
Als je een Play:5 hebt kan je de audio ingang gebruiken om Youtube af te spelen. Sluit een audio kabel (3.5mm) aan tussen de telefoon/laptop/tv die je met de Play:5 wilt verbinden, zet de Lijn-Ingang aan via de Sonos app en open Youtube op je telefoon/laptop/tv.

Voor meer informatie over de lijn-ingang, klik hier

Voor Radio kan je inderdaad zoals Kuifje aangaf via de Sonos app kiezen voor Bladeren > Radio door TuneIn en daar je radiostations zoeken via 1 van de mogelijkheden. Als je een specifiek radiostation zoekt kan je kiezen voor Zoeken in de Sonos app, en dan specifiek zoeken naar Stations.
Het punt is dat ik radiozenders uit Spanje en Duitsland beluister via apps. Deze kun me hier niet ontvangen.
Reputatie 4
Badge +3
Je kan Duitse en Spaanse radiostations gewoon ontvangen via Sonos mits deze op TuneIn (de service die wij gebruiken) staan. Als je in de Sonos app naar ZOEKEN gaat en specifiek Stations selecteert, kan je de titel invullen van de stations die je wilt luisteren. Mocht je hier het station niet vinden, kijk via tunein.com of je het station daar wel kunt vinden met de juiste benaming. Zo niet, is het zelfs nog mogelijk om los stations toe te voegen, voor meer informatie klik hier