Vraag

8.6 update werkt niet en daarna kom ik in een loop terecht - kan mijn Sonos niet gebruiken op mijn feest vandaag

vandaag mijn Sonos gestart en kreeg de vraag om te updaten naar 8.6. netjes de stapjes gevolgd maar de update geeft een foutmelding. vervolgens kom je weer terug op het zelfde scherm dat je vertelt dat je moet updaten. is hetzelde op mijn iPhone, iPad en mijn desktop controller. hoe kom ik hier uit?

6 Reacties

Reputatie 3
Badge +3
Welke foutmelding krijg je? Sowieso met dergelijke foutmeldingen is het allereerst aan te raden eens alles een herstart te geven. Router eruit, 10 seconden wachten, router er weer in, en als de WiFi weer naar behoren werkt, alle Sonos producten eens van de stroom halen, en weer op de stroom zetten.
hi Nick, de foutmelding is "oops something went wrong" - daarna kom je weer in hetzelfde scherm terecht dat je vertelt "we need to make sure your Sonos is running on the latest software - de enige optie die daarna geaccepteerd wordt is "upgrade now" waarna je dezelfde foutmelding weer krijgt.
Reputatie 3
Badge +2
Is netwerk apparatuur af en aan geweest zoals mijn collega refereerde?
Zie je verder een meer opties knop verschijnen? waarin je een diagnose kan verzenden van de installatie.
Denk dat om snel een oplossing te kunnen bieden, je het beste ons telefonisch kan benaderen.
NL: 0800 555 1234
BE: 0800 644 44
uiteraard heb ik zaterdag al van alles geprobeerd - router resetten, controller resetten, bridge resetten. wel ik zit inmiddels voor 3 weken in het buitenland dus ik kan er nu niet mee aan de slag.
Reputatie 3
Badge +2
Denk dat we dan toch graag je telefoontje tegemoet zien, weet niet precies wat we kunnen aankaarten als je niet bij het systeem aanwezig bent.
ik meld me wel wanneer ik terug ben in NL.

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ben je akkoord dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen