Beantwoord

2 stereoparen in 1 kamer synchroon ?

  • 22 October 2020
  • 5 reacties
  • 349 Bekeken

Badge

Beste mensen, 

Ik heb 2 (Ikea) Symfonisk speakers en ben super tevreden. Echter...misschien wil ik er 2 bij en achter me plaatsen zodat elke hoek vd kamer bezet is. Stel... Ik maak van die 2 nieuwe een nieuw stereo paar en laat de muziek over alle 4 de speakers afspelen, loopt alles dan 100% synchroon ?

Mvg,

Jan

icon

Beste antwoord door Deezer 23 October 2020, 07:26

Bekijk origineel

Reageren op dit topic is niet mogelijk.

5 Reacties

Badge

Beste Jan, heb zelf 2 stereo paren in mijn woonkamer met de play 5 en dit werkt prima. 

 

Reputatie 1
Badge +2

Hallo Jan, ja hoor dat gaat prima, ik heb zelf 2 one’s en 2 play one’s in de keuken hangen en dat loopt

absoluut synchroon, en het klinkt als een klok!

Je kunt alleen geen 2 stereo paartjes in 1 kamer plaatsen, dus moet je het 2e paar in een andere kamer plaatsen 

bijv. Woonkamer 2 en die bij elkaar in een groep zetten.

succes. 
mvg, Jos

Reputatie 7

Inderdaad. De twee paren zijn in de Sonos app twee kamers, die je daarna groepeert. Dan lopen ze synchroon.

Niet synchroon lopen bij Sonos enkel gegroepeerde speakers waarbij het geluid afkomstig is van een TV, dus een bijvoorbeeld Beam waarop TV-geluid wordt doorgegeven en die wordt gegroepeerd met een andere speaker.

Reputatie 7

Ja, de buffering van Sonos zorgt dat alles synchroon loopt.

Badge

Super, van deze antwoorden word ik blij. 

Klein dingetje nog…

Het bestaande speakerpaar is bedraad,  het komende speakerpaar moet via wifi. Dit kan ook gewoon zonder synchronisatie problemen ?

 

Dank voor de antwoorden !  :-)