Vraag

2 spotify accounts op 1 sonos systeem?

  • 1 February 2018
  • 7 reacties
  • 16543 Bekeken

Wij hebben een family account bij Spotify, maar met onze Sonos Controller kunnen we enklel van dezelfde account afspelen. Hoe kunnen we bij sonos kiezen tussen 2 of meerdere Spotify accounts?

Reageren op dit topic is niet mogelijk.

7 Reacties

Reputatie 2
Badge +1
Wij hebben ook een family account, dus 5 accounts. Aangezien wij met zijn vieren zijn heeft ieder zijn eigen Spotify account en Sonos is gekoppeld aan het 5e account. Als iemand zijn speellijst van Spotify wil afspelen doet hij/zij dat met de Spotify app. In het account dat gekoppeld is aan Sonos staan nummers/lijsten etc. voor iedereen in het gezin.
Reputatie 5
Badge +3
Je moet in Sonos alle accounts aanmaken, dus alle namen die gekoppeld zijn aan je familie account.
Reputatie 2
Badge +1
Je moet in Sonos alle accounts aanmaken, dus alle namen die gekoppeld zijn aan je familie account.

Moet niet perse, maar kan.
Reputatie 5
Badge +3
Je moet in Sonos alle accounts aanmaken, dus alle namen die gekoppeld zijn aan je familie account.

Moet niet perse, maar kan.



zucht....... wel hoe Leni het wil gebruiken.
Er wordt niet gepraat over gebruik maken van Spotify Connect
Reputatie 2
Badge +1
Sorry....zucht???? Jammer maar ik draag alleen een alternatief aan. En zo expliciet staat het niet in de vraag. Meteen weer mijn laatste hulp hier. Thnx Langbeest!:(
Even voor mijn info...
DIt is waarschijnlijk de oplossing die ik zoek.

Met een Spotify Family account heb je dan tot 5 Spotify accounts.
En deze kan je dan alle 5 in Sonos definieren?
Moet je dan elke keer als je via de Sonos app Spotify muziek wil luisteren kiezen vanuit wel Spotify account je dat wilt doen?
Is het dan nog gehannes met wachtwoord opgeven of zijn ze allemaal openbaar voor de familie?
Ben even benieuwd hoe dit in de praktijk werkt.
Reputatie 7
Badge +2
Heb je denk ik al antwoord gegeven op 't andere topic.