Beantwoord

verbinding play:5

  • 27 May 2023
  • 3 reacties
  • 119 Bekeken

Badge

Ik heb een Sonos play5 die het in het vorige huis altijd perfect heeft gedaan. Ik woon nu in een ander huis met een ander modem en probeer de play5 te verbinden. Dat is de eerste gelukt en daarna niet meer. Wat te doen?

icon

Beste antwoord door Dari W 30 May 2023, 14:06

Bekijk origineel

3 Reacties

Reputatie 3
Badge +2

Hey @Marco van Alderwegen ,

Welkom op de Sonos Community!

Wanneer je een nieuwe router/ modem hebt moet je binnen in de app eerst het netwerk updaten van de Sonos speakers. Hoe je dit doet staat hier beschreven. Mocht dat gelukt zijn maar de speaker niet online blijven naderhand dan zou ik adviseren om eventjes in te bellen naar onze technische support om te kijken waar het fout gaat en hoe wij dit kunnen oplossen.

Mijn Sonos Play 5 verbindt wel met een ethernetkabel aan de router  maar niet draadloos met het wifi netwerk. De play 5 heb ik gereset naar de fabrieksinstellingen en heb het draadloos netwerk terug geïnstalleerd. De andere Sonosapparaten verbinden wel met het wifinetwerk.

Wat zou het probleem kunnen zijn?

Reputatie 7

Als je hem toch eens weer met een kabel aansluit en dan een diagnose maakt, kan Sonos (als je hen even belt) wellicht zien of er iets aan de hand is.

Reageer