Beantwoord

Soms plop geluidje in Era 300.

  • 9 April 2023
  • 44 reacties
  • 890 Bekeken

Badge +1

Hallo,

Ik heb sinds een week 2 nieuwe Era300’s  als Surroundspeakers. Het is me opgevallen dat ik in de rechterspeaker af en toe een klein plop geluidje hoor. Je kan het geluid vergelijken als je een koptelefoon in je telefoon duwt. 
ik heb de speaker al gereset dit heeft niet geholpen, zojuist hoorde ik het geluidje weer. 
Wat is dit? Kan Sonos van afstand de speaker aflezen op bepaalde fouten? Ik hoor graag

icon

Beste antwoord door Dari W 12 April 2023, 11:39

Bekijk origineel

44 Reacties

Reputatie 4
Badge +3

Dat is een bekend probleem, waarover veel is geschreven in de Engelstalige community. Een oplossing heb ik daar nog niet gezien.

 

PS: een vraag twee keer stellen op verschillende plaatsen is onnodig.

Reputatie 5
Badge +3

Hier soms ook hoorbaar, denk dat het vanzelf opgelost word dmv een update. 

Badge +1

Hier soms ook hoorbaar, denk dat het vanzelf opgelost word dmv een update. 

Dat hoop ik, ben bang dat dit een hardware probleem is 😬 

Badge +1

Ondertussen al updates? Is het probleem besproken bij Sonos en wat gaan ze hiermee doen? Heb ook diagnoses moeten sturen, en een filmpje. Nog geen reactie hierop. Erg vervelend. 

Reputatie 4
Badge +3

Ondertussen al updates? Is het probleem besproken bij Sonos en wat gaan ze hiermee doen? Heb ook diagnoses moeten sturen, en een filmpje. Nog geen reactie hierop. Erg vervelend. 

Graag stoppen met het dupliceren van bijdragen.

Badge

Ondertussen al updates? Is het probleem besproken bij Sonos en wat gaan ze hiermee doen? Heb ook diagnoses moeten sturen, en een filmpje. Nog geen reactie hierop. Erg vervelend. 

Ik heb vandaag een nieuwe speaker mogen halen, maar het is er nog steeds in de rechter speaker alleen.

Badge +1

Ondertussen al updates? Is het probleem besproken bij Sonos en wat gaan ze hiermee doen? Heb ook diagnoses moeten sturen, en een filmpje. Nog geen reactie hierop. Erg vervelend. 

Ik heb vandaag een nieuwe speaker mogen halen, maar het is er nog steeds in de rechter speaker alleen.

Ah oke. Ik weet echt niet wat ik moet doen. Denk dat ik ze ga terug brengen en wachten totdat er een duidelijk antwoord word gegeven door Sonos. En dan wellicht opnieuw koop als het probleem gefixt is.

Reputatie 5
Badge +3

Ik denk dat we even geduld moeten hebben. In het Engelse forum zijn er wat meer vergelijkbare klachten/opmerkingen. En ga er zelf ook vanuit dat het een softwarematige fout is en er snel een oplossing komt.

Badge +1

Ik denk dat we even geduld moeten hebben. In het Engelse forum zijn er wat meer vergelijkbare klachten/opmerkingen. En ga er zelf ook vanuit dat het een softwarematige fout is en er snel een oplossing komt.

Waarom denk je software matig? Sommige hebben het wel en sommige niet. Klinkt meer op hardware fout in een bepaalde batches

Reputatie 5
Badge +3

Omdat het bij mij niet de hele tijd aanwezig is, vandaag de hele dag geen last gehad nog.

Badge

Ik heb het alleen als ik muziek aan heb, bij tv hoor ik het niet.

Reputatie 3
Badge +2

Hey @BramJansen ,

 

Wij willen je graag helpen om dit probleem op te lossen.

Om tot een goede oplossing te komen wil ik je verzoeken contact op te nemen met een van onze supportchannels.

Badge +1

Hey @BramJansen ,

 

Wij willen je graag helpen om dit probleem op te lossen.

Om tot een goede oplossing te komen wil ik je verzoeken contact op te nemen met een van onze supportchannels.

Heb ik al gedaan, ze bieden een vervangende Era300 aan. Dit Heeft geen zin, vervangende producten hebben het ook. En andere oplossingen waarmee het Supportteam komt helpen ook niet, want er is al vanalles geprobeerd op advies van het supportteam door andere wat tot geen resultaat heeft geleverd. Dus….. 

Het is een wereldwijd probleem zowel in de Era100 en Era300.

Reputatie 5
Badge +3

Heb net ook even contact gezocht en ze vragen om een diagnose te maken en te versturen. Of het probleem bekend was kreeg ik niet echt een antwoord op. 

Badge +1

Heb net ook even contact gezocht en ze vragen om een diagnose te maken en te versturen. Of het probleem bekend was kreeg ik niet echt een antwoord op. 

Heeft geen zin, heb dit ook al 3 keer gedaan. Heb zo’n gevoel dat ze er proberen onderuit te komen.

Reputatie 3
Badge +2

@Ronald22 We zijn dit probleem op dit moment aan het onderzoeken, vandaar dat we om een diagnose vragen. Mijn collega's van de support afdeling kunnen je hier verder mee helpen.

 

Badge

Ik heb gisteren een nieuwe speaker gehad, deze heeft het zelfde probleem en ik heb via de chat al een diagnose laten uitvoeren daar is niets mis mee.

Wel spijt ik mijn One heb weggedaan, word hier niet blij van we hebben het niet over een pakje suiker.

Badge +1

Ik heb gisteren een nieuwe speaker gehad, deze heeft het zelfde probleem en ik heb via de chat al een diagnose laten uitvoeren daar is niets mis mee.

Wel spijt ik mijn One heb weggedaan, word hier niet blij van we hebben het niet over een pakje suiker.

Helemaal mee eens en belachelijk dat Sonos hier nog geen artikel over heeft gemaakt of met een conclusie is gekomen. 

Reputatie 4
Badge +3

Helemaal mee eens en belachelijk dat Sonos hier nog geen artikel over heeft gemaakt of met een conclusie is gekomen. 

In de Engelstalige community (zie de link die ik hierboven gaf) is gezegd dat de door gebruikers ingezonden diagnostische gegevens worden geanalyseerd. Daaruit mag worden geconcludeerrd dat Sonos op de hoogte is van het probleem. Ervaring wijst uit dat een oplossing er dus zal komen.

Badge +1

Helemaal mee eens en belachelijk dat Sonos hier nog geen artikel over heeft gemaakt of met een conclusie is gekomen. 

In de Engelstalige community (zie de link die ik hierboven gaf) is gezegd dat de door gebruikers ingezonden diagnostische gegevens worden geanalyseerd. Daaruit mag worden geconcludeerrd dat Sonos op de hoogte is van het probleem. Ervaring wijst uit dat een oplossing er dus zal komen.

Ondertussen is er een update…

Reputatie 7
Badge +3

Ondertussen is er een update…

Op welk platform? Op iOS zie ik niets staan. Of is dit een systeem update alleen voor de Era 300?

Badge +1

Ondertussen is er een update…

Op welk platform? Op iOS zie ik niets staan.

Era’s zijn naar 15.2.2 gegaan de rest is gebleven op 15.2 dus wellicht het probleem opgelost. Ik ben nog aan het testen. Bij mij stond het wel bij IOS

Badge

Ik heb net de update gedaan, hopen dat het nu weg is het is echt storend.

Badge

Probleem niet opgelost, maar verdubbeld het zit nu in beide speakers.

Badge +1

Probleem niet opgelost, maar verdubbeld het zit nu in beide speakers.

Bij mij is het tot nu toe weg. Test je het met muziek?

Reageer